Klantarsle när det gäller kvinnor

Mer
6 år 1 månad sedan #1038591 av Richard
Jag begriper mig inte på förhållanden... Hade nyligen ett 7 månader långt förhållande, men jag förstår ju varför det tog slut. Vi träffades inte särskilt ofta o när hon hamnade på sjukhuset så var jag orolig men hälsade inte ens på henne... :(

Hade väl några tonårsförhållanden, men under 00-talet hade jag bara ett. En tjej som jag träffade på en dejtingsida. Så när hon skulle sova hos mig, så klädde hon av sig o undrade vad jag ville göra, o jag min dumme fan, svara;
-Ja, jag tänkte ta ett bloss o sen gå o lägga mig... :väggen

Nu ska jag inte ha fler förhållanden, nöjer mig med KK's.
Mer
6 år 1 månad sedan #1038616 av 1Dave
Du kommer träffa nån med charlie, ge de tid bara.

/Dave
Mer
6 år 1 månad sedan #1038619 av charlie2
fick möjlighet att ha sex vid 19 års ålder men jag följde aldrig med tjejen hem.
men jag har haft en tjej för en massa år sedan vid 23 års ålder
men det var väldigt många år sedan nu det.:(
Mer
6 år 1 månad sedan #1038621 av 1Dave
Tror inte åldern spelar så stor roll.

/Dave
  • ChujiYellow
  • Besökare
  • Besökare
6 år 1 månad sedan #1038624 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Klantarsle när det gäller kvinnor
För mej är det tvärtom människor av båda könen är kontaktsökande till mej men jag skiter fullständigt om kontakt och alla dessa jävla krav på att va social tex! Jag tycker det är bekvämare med internet eller sms eller lite grann med släkt eller vänner jag känt hela livet! Inte ens det dom flesta ggr att det funkar! Men visst saknar man någon speciell men inget jag klarar rent praktiskt av jag vet mina begränsningar
Mer
6 år 1 månad sedan #1038629 av charlie2
jag var small och snygg då men jag hade ingen tur när det gäller kvinnor ändå detta eller denna bilden togs när jag var 27 år.
och precis hade flyttat ut till egen lägenhet.