...men är jag intresserad av henne?

Mer
5 år 11 månader sedan #1052800 av gäst42
först och främst (det här kanske blir ett långt inlägg) låt mig berätta lite om min situation, som blir relevant för ämnet.

jag känner mig ultra stabil dessutom , till nån grad ostabil, väldigt skör(i sinnet då)-det kommer aldrig ändras. aldrig.

jag är känslig. jag är i en situation där jag har träffat på en kvinna.

jag har varit glad, med väldigt få undantag, i 4 veckor.

jag lever som en enstöring, trivs med det, har gud, och ett mål (personligt) är att ha sinnesro till ålder 40. Det vill säga jag är alltså 39.

jag har inte lust att knyta ihop gamla trådar nu.

jag har det ostabilt (låt mig motsäga mig om jag motsäger mig) men också extremt stabilt.

jag är bohem, det är en person lever ett oregelbundet liv.

I USA MED DEJTING FRÅGAN MAN JOBBAR DU MED? HELT SJUKT jag bodde i usa i 14 år och dejting-scenen, det vill jag komma till i detta, verkar annorlunda och hela kärleks-begreppet och utförandet av agerande av tecken och så vidare, såsom vad att säga, när, hur, varför, varför, och varför.

OK, så vi har mig halv amerikan med dålig lady luck. Jag har en stark ''paranoia'' ibland att ''Alla'' kan läsa vad jag skriver här och ska hålla ''hennes'' integritet i plats, och ibland fritt fram I don't give a fuck jag skriver och sen kan regeringen skjuta mig om dom vill. Ni fattar. Så i alla fall sinnesro till 40 ålder. Sen dyker den här kvinnan upp. dylan- there is limit to the amount of trouble women can bring.

Och som jag skrev förut, var försiktig vad du önskar för du till och med kanske får det. Så en kärleks relation.

JAG HAR OCKSÅ UNDER DOM SENASTE MÅNADERNA KOMMIT FRAM TILL, OM HON ÄR ATEIST ÄR DET SLUT HELT ENKELT, ..VAD JAG HAR KOMMIT FRAM TILL ALLTSÅ ANG. GUD'S TRO BLAND ANNAT, ÄR ATT JAG KAN; KAN LÅTA DYSTERT; LEVA OCH DÖ ENSAM - UTAN PARTNER - OCH VARA GLAD I MIN TILLVARO ALLA DAGAR LYCKLIGA SLUT, TILL SLUT MENAS.


Ok. En jädra introduktion. Nödvändig. ALLA ÖVERANALYSERAR VI ÄR ALLA MÄNNISKOR, MED SVAGHETER OCH BRISTER. tänk om? Så jag vill höra att hon tycker om mig.

Jag vill säga: ''berätta öppet om dig själv''

Det är min tur, om hon inte är ''rejält riktigt på'' att ta nästa steget, jag funderar (känner mig en aning trött just nu) att säga: ''du verkar vara väldigt hjälpsam'' Igen att hålla integritet men det här är en affär och offentlig kärlek utan beröring är vackert men jag har aldrig sett det och det skulle kräva mycket kulor att ge en neutral komplimang tillbaka. ungefär så.


SÅ. Hon har varit extra vänlig. Jag drar mig till egensinniga kvinnor och det verkar fallet igen. Ljud gjort av henne. Och... idag , dvs , 4 maj 2018 , alltså före midnatt, höll hon på mitt sitt hår nåt sånt kopiöst att hon ville bara inte att jag skulle missa det, och hon var pang boom med cigaretterna att hjälpa mig till dom andra arbetarna hur dom skulle fatta askens utseende. Så vad har jag varit?

Vad har jag varit? snäll. gentleman. rolig. charmig. mig själv. här kommer ett problem jag är bohem så det blir liksom ''dagsformen'' kan inte, eller snarare vill inte artikulera bättre.

Ni märker att det här är en stor sak. Om nån klassas som obotlig romantiker så tillhör jag den kategorin.

Så utseende. Hmm jag vill inte säga mycket men hon har ett unikt utseende. Halv-attraherad är jag åtminstone.

Men sen kommer man (sväng i texten) in på engelska usa begrepp om dejting och sverige. säg hon är 30-35 en någorlunda gissning, mitt steg att ta nästa steget, etc. vad gör jag jag vill känna mig avslappnad så fort man får den bekräftelse att du är omtyckt flyter alla orden på, annars blir det , kan det (tänk positiv) , bli stop-kloss stop-kloss kärleken ska blomma ibland blommar den död det gäller att börja bra, det gäller att börja bra, hon ger tydliga tecken på intressen, min lady luck har varit dålig mkt olycklig kärl. och fan det sätter sina spår förstås, och bara veta att man är omtyckt då kan jag berätta vad som helst (intressant, inte bara om mig själv) viktigt att engagera sig, OCH DET KANSKE ÄR HELA POÄNGEN JAG KANSKE MÅSTE STÄLLA MIN KLASSISKA *BERÄTTA OM DIG SJÄLV* för att veta om jag tycker om henne, dvs svarar min första fråga; är intresserad, och det vore jag. bob dylan- there is no limit to the amount of trouble women can bring.
Så, hon har varit på min hjärna. Sexuellt, hmm jag säger noll om det tills nån eventuellt säger nåt om det, i USA FUNGERAR DET HELT ANNORLUNDA ÄN I SVERIGE (inga skämt om hur kan det göra det...haha ok) ni förstår, SOCIALA SAMSPELET.

Jag är glad. Jag är glad med min tillvaro. Jag har women problems. Och då menar jag inte sexist. Attrahering komplikation.

Jag är nykter sen exakt 2 månader och 1 dag tillbaka, det hjälper att mina negativa känslor inte tappar kontroll, dock, för den delen, att jag Inte slåss.

Så det är som det ska vara den rätta kommer inte och räddar livet, kanske i tidig ålder i livet, men man är självständig, glad OCH JÄVLA UDDA men en enkel man i en värld som gör mig komplicerad.

Att hjälpa relation problemet. Tack. jag VET att jag utelämnade saker jag ville säga. Jag KOMMER följa upp den här tråden, om allt inte är för otrevligt.

Inte att det är allt för otrevligt. Inte att det kommer vara allt för otrevligt.

Mvh
Mer
5 år 11 månader sedan #1052801 av Maxjohan1983
Ok. Lycka till med bruden.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln