varför så har psyk sjuka så svårt med tjejer.?

Mer
5 år 9 månader sedan #1071154 av Drummer
Vid Social Fobi kan man tycka det är jobbigt att gå in i en relation med ngn annan!
Mer
5 år 9 månader sedan #1071155 av Geta
Det är lugnast att vara ensam.
Mer
5 år 9 månader sedan #1071165 av Nissegossen
Förr var det inga problem med att skaffa sig en tjej, de kom på rad. Bortskämd på det.

Nu knappt en chans

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 9 månader sedan #1071173 av MsTibbs
Jag frågar mig om jag har orken... Att aldrig få vara ifred?
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1071192 av Richard
Jag (38 år) har bl.a. asperger o så jävla muppig, fast jag har haft några förhållanden, mitt längsta förhållande hade jag förra året, men i januari i år tog det slut, känslorna svalnade, o jag hade svårt att prioritera henne, o det fattade jag ju själv. Men vi är fortfarande goda vänner!

Men, min f.d. väninna o KK, samt mitt ex bästa vän, har manipulerat exet att blocka mig på Facebook, eftersom min F!-röstande f.d. väninna o KK inte tålde mina skämt!

Vi har bråkat många gånger, så blockar hon mig några månader, men hon är definitivt farlig o kleptoman. Hon har stulit pepparspray (längesedan, preskriberat), 2 iPads, min Haldol, från mig o jag tror hon har stulit mitt platina. Hon kan manipulera folk rätt bra, o mitt ex har bl.a. borderline, o är därför lätt att manipulera.


EDIT: Nu håller jag mig för mig själv. Jag umgås gärna med vänner o väninnor. Men får sällan känslor. Jag skrev på Facebook typ;
-Jag känner mig ensam, kan vi inte ha fest snart!
Jo, då skapade vi ett evenemang; Förfest Innan Strandrave, det ska vara rave ute vid UFO't skogen o på stranden. Blir som festerna i tonåren ju! Jag ska nog dricka en del o kanske hittar nån! :dans
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Richard.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 9 månader sedan #1071234 av Jocke
i.dietdoctor.com/se/wp-content/2009/03/b...w=400&h=212&fit=crop

Jag verkar vara omgiven av idel intellektuella och datatekniker!

Vars är världen på väg?