Min stalker har slutat höra av sig

Mer
5 år 8 månader sedan #1081640 av Richard
När jag låg inlagd 2003, så träffade jag en kvinna på avdelningen som frågade efter mitt telefonnummer. Tänkte inte så långt, så jag lämnade ut det. Sen när jag blev utskriven så började det ringa... Flera gånger om dagen o jag har oftast svårt o vara elak o vill vara vänlig mot alla så jag pratade med henne.

Så varenda dag ringde det, år efter år... Hon övertalade mig till att hälsa på henne på ett psykhem i Höör, så jag körde dit. Då hade hon flera fotografier på mig i sitt rum. T.o.m. när jag låg på sjukhus, så ringde hon till sjukhuset för att prata med mig, o fråga vilken typ av strykjärn jag har hemma.

Sen avtog det lite runt 2015-2016, sist jag pratade med henne var i juni förra året, då hade jag blivit ihop med en annan tjej o sa det till henne. Jag vet inte om det var därför, men jag har inte hört av henne sen dess!

Jag kollade nyss på Ratsit, o hon bor kvar på hemmet i Höör o lever i.a.f.
Mer
5 år 8 månader sedan #1081664 av Kloppe
Låter jobbigt Richard. Skönt att det verkar upphöra.
Får också ibland mystiska telefonsamtal. Helt okända som ringer och pratar med mig som om vi kände varann. Händer inte så ofta, men det har hänt några gånger varannat år.

Det blir bättre och bättre dag för dag.