jag har varit kär bara en gång är det normalt?

  • Lester
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 8 månader sedan #1084278 av Lester
jag har haft några förhållanden men det har inte funkat för jag har varit otrogen.... och den människan jag skulle kunna va trogen mot och älska skulle jag aldrig få....
Mer
5 år 8 månader sedan #1084280 av krokus
Kärlek och relationer ÄR svårt! Har du varit nykter eller påverkad när du varit otrogen?

Varför ha en kärleksrelation om du inte är kär?
  • Lester
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 8 månader sedan #1084281 av Lester
det har bara blivet så.... människor i ens liv trott vi haft ett förhållande fastän jag sett annorlunda på saken.....
Mer
5 år 8 månader sedan #1084320 av Amandara
Jag har varit kär ett antal gånger men ändå inte särskilt ofta. Mest kär blir jag när jag är hypoman och är kär i hela livet.
Mer
5 år 8 månader sedan #1084321 av Geta
Jag var mer kär, när jag var barn än när jag blivit vuxen.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1084327 av Utomjordingen
Att vara kär en gång under hela sitt liv låter ovanligt? När det gäller din fråga så har jag nog varit kär i minst 20 kvinnor (kommer ihåg alla namnen på alla kvinnorna och hur de ser ut) och de i mig men har bara levt tillsammans/haft kärleks - (sex) - relation med två kvinnor.

Det måste ha varit fel på mig för jag har varit kär i "alla" kvinnor på psyket när jag var inlagd. Åren 1990-1992 var jag kär i psykevårdarna - dagpersonal och nattpersonal. Fast jag har grubblat på detta många gånger och kommit fram till varför jag var så kärlekstörstig på den tiden så handlade det om nån slags överlevnadsinstinkt. Jag var väldig utsatt och sårbart läge när jag var på runt 20 år gamma på psyket och då kvittade det på ett sett vem av psykevårdarna kunde tänkas bli ihop med mig för jag var ändå kär i "alla". En psykevårdare som jag var kär i fick ta "semester" från jobbet på grund av att vi var kära i varandra men då blev jag ganska snabbt kär i en annan psykevårdare istället och blev även ihop med henne - vi levde senare 2 år tillsammans efter att jag blev utskriven från psyket.

Och jag kan lova att jag har aldrig varit nån slags #metoo gubbe utan det har alltid varit seriöst förälskelse när det gäller mig och kvinnor men som sagt, har bara levt tillsammans med två kvinnor varav jag lever med en idag. Det kunde på ett annat sätt ha varit andra kvinnor också i mitt liv men så har jag haft spärr och inte velat vara otrogen i mitt liv.
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Utomjordingen.