varför så har kvinnor sex med varandra.?

Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1089284 av charlie2
så varför så har så mycket kvinnor sex med varandra på film.?
jag skulle då aldrig ha sex med en snubbe är inte bög.:stopp :ajaj

men alla tjejer i alla porr filmer har sex med varandra och de verkar gilla det också och njuter av det.
är det så att alla kvinnor är bi sexuella av sin natur..?

om man som är en man som har sex med en annan man så är man i alla fall klassad som bög.

Men kvinnor verkar gilla att hångla med andra kvinnor eller slicka varandra varför så är det så.?8O
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089287 av MsTibbs
Jag tror det primära skälet 'r att MÄN tänder på lesbiska filmer. Jag är bi och tänder inte alls på porrfilm med lesbiska.
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1089290 av charlie2
ja så kan det vara med om man är en man som har sex med andra män på porr film så är man i alla fall bög.

men kvinnor verkar alla vara lite bisexuella eftersom de slickar och hånglar med varandra men om en snubbe har sex med anan snubbe så är de ju bögar.

kanske för att de får pengar för att spela in porr film.?
jag skulle aldrig ha sex med en annan man inte för alla pengar i hela världen.
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089294 av MsTibbs
Porrfilm görs av män för män. Generellt. Vissa män gillar lesbisk, andra stright, andra bögsex.... olika. Men det är gjort för män. Tjejerna på de filmerna är skådespelare för en publik, det måste du förstå.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089295 av charlie2
men de män som har sex med andra män är i alla klassade som bögar.!
Mer
5 år 7 månader sedan #1089296 av krokus
En skådespelares jobb är att gå in i en roll. Kvinnorna (och männen) i porren är just skådespelare. De får betalt för att spela en roll.

Sedan kan jag upplysa charlie om att män i bögporren inte nödvändigtvis är homosexuella IRL. De spelar som sagt en roll, och jag skulle gissa på att de får bra betalt i bögporrfilmer.