varför så har kvinnor sex med varandra.?

Mer
5 år 7 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1089319 av charlie2
men det verkar som om många kvinnor är lesbiska till sin natur.?
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089320 av MsTibbs
dET ÄR FÖR ATT DET ÄR TREVLIGARE ATT TITTA PÅ NAKNA TJEJER ÄN KILLAR. oAVSETT LÅNG, KORT, SMAL, TJOCK... :d

Sen är det väl en stor grej att vara HBT nu, förr var dte inte tillåtet.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089324 av charlie2
så kan det vara ju för alla här minns väl filmen fucking Åmål.?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 7 månader sedan #1089368 av Jocke
www.gu.se/omuniversitetet/vision/likabeh...-porrfilm.cid1072129

Sökte på feministiskt forskare porr, det finns tydligen bra filmer för kvinnor också?

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 7 månader sedan #1089397 av Richard
Snälla, du får inte tro att porrfilm speglar någon slags verklighet!

Kvinnorna har sex med varandra för att dom får pengar för det. Ca 5-10% av befolkningen är bögar/lesbiska/bisexuella på riktigt. Ofta tänder män på kvinnor som har sex med varandra, o bara för att de "ser ut att gilla det", så gör inte alla det.

Min f.d. KK (bisexuell) frågade mig o min dåvarande tjej om vi skulle ha trekant, visst, det hade kanske varit kul för mig. Men jag sa nej, eftersom min dåvarande tjej är väldigt lättpåverkad, om min f.d. KK är väldigt manipulativ. Ville inte att min dåvarande tjej skulle tvingas till att ha sex med en annan tjej.

Men när jag o min f.d. KK var på swingersklubben så hade hon sex med andra tjejer...
Mer
5 år 7 månader sedan #1089401 av Crusader
Hej

Tycker tråden är lite infantil ... ( Varför har kvinnor sex med varandra )

Ehm kanske för att dom är gay och "tänder" rent sexuellt och njuter av det ?

Angående porrfilm ... Ehm kanske för dom ser bra ut och dom får pengar för det ??

Som kvinna behövs det faktiskt inte en "erektion" för att ha sex, om kvinnorna i dessa porrfilmer som du pratar om inte ens är homosexuella så behövs det ingen fysisk åtgärd för att ha sex. ( Bara en god summa pengar tyvärr)

Så jag förstår inte riktigt att du inte kan ha förståelse för varför en kvinna inte kan ha sex med en annan kvinna ( porrfilm inkluderat)




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.