Otrohetsaffär!

Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1094844 av Utomjordingen
Jag har erfarenhet av otrohet! Mitt X som var en psykevårdare var jämt och ständigt otrogen. Hon är väl i dag härdad av att vara otrogen. Enligt psykiatrin så är teorin så att om mannen eller kvinnan har varit otrogen någon gång i sitt liv så blir hon/han mer eller mindre härdad av att vara otrogen - de som är otrogna flera gånger känner ingen direkt skam och skuld till slut.

Jag har aldrig varit otrogen - men mitt X som knullade till och med min kusin och sånt har satt djupa spår i mig.

Ibland funderar jag själv på att bli otrogen för att också bli härdad - vad tycker Ni om den saken?
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 6 månader sedan #1094845 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Otrohetsaffär!
Det låter som en dum idé.
Mer
5 år 6 månader sedan #1094847 av Miika
Svar från Miika i ämnet Otrohetsaffär!
Det kan sluta med att du blir utsparkad
Mer
5 år 6 månader sedan #1094849 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Otrohetsaffär!
Otrohetsaffärer är inte bra. Man kan bli sexuellt lockad av en tjej och har sex med henne. Efter det så ångrar många sig eller så är vissa sexmissbrukare! Är man inte kär så kan man ha sex men känner sig tom efteråt. Är man kär i en tjej så känns det bra efteråt. Tvivlar på att otrohetsaffärer alltid handlar om kärlek utan njutning för stunden men det behöver inte vara så.
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1094883 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Otrohetsaffär!
Ok - tack för svar! Jag har haft turen att ingen kvinna har förfört mig så jag skulle ha blivit otrogen. Skulle en kvinna ha gjort detta så hade det kunnat vara så att jag lätt trillat dit.

Jag tror mitt X och som var en psykevårare var sexmissbrukare så därför var hon jämt och ständigt otrogen!
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Utomjordingen.