TW Jag blir traumatiserad av min pojkvän!

Mer
5 år 5 månader sedan #1103474 av Geta
Du är väl inte nybörjare, när det gäller sex?
Mer
5 år 5 månader sedan #1103476 av Cosmos
Ett förhållande bygger på ömsesidig respekt. Att bli lyssnad på och att lyssna efter varandras behov är nödvändigt. Vill han satsa på dig måste han också lyssna på och respektera dig. Att älska någon som inte älskar tillbaka är mycket plågsamt och är det så måste du fundera på att lämna honom.
  • RainDrops
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 5 månader sedan #1103480 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet TW Jag blir traumatiserad av min pojkvän!
Du är så igenomskinlig Geta din retorik betyder samma sak som vissa frågar vad du full när du blev våldtagen! Du har en vidrig syn på hur det är att vara människa!

Cosmos ja det stämmer! Men det här är ett vanligt problem bland vissa fastän det inte talas om det!
Mer
5 år 5 månader sedan #1103599 av Zoidar

RainDrops skrev: Zoidar och vad är det? Alla människor är egoiska eller själviska innerst inne


Varför tror du det?

Anchored in Christ ✟

  • RainDrops
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 5 månader sedan #1103616 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet TW Jag blir traumatiserad av min pojkvän!
För tex vi har drifter och behov.
Mer
5 år 5 månader sedan #1103622 av Kn@sen
Ja drifter och behov har vi alla, men vissa drifter kanske man bör tygla och vilka behov vi har är inte förbestämt, förutom vissa grundläggande saker som gör oss männskliga mer än djur, samma gäller drifter. Inga pekpinnar från mitt håll, mer ett philosofiskt påpekande. I ett land som omnäms som "Landet lagom" tycker jag nog att det är för mycket av det mesta.