Hur ska jag kunna dejta psykiskt sjuka?

Mer
5 år 4 månader sedan #1111273 av Carmen Al Kebab
Jag håller på att skaffa ett jobb som med hög sannolikhet leder till normal lön. Med lönen kan man göra roligare saker och kanske ta ett mindre bolån?

Jag kommer få en högre livskvalitet men grejen är att jag älskar udda tjejer som vågar vara sig själv fullt ut... Det är sällan psykiskt friska är sig själv till 99%, det är däremot psykiskt sjuka.

Så hur ska jag kunna dejta psykiskt sjuka när jag inte är inlåst? Varje gång jag är inlåst finns det alltid några intressanta tjejer på avdelningen.
Mer
5 år 4 månader sedan #1111274 av Inwatto
Förslag: Ändra fokus från psykiskt sjuka till att du vill dejta någon som är udda men sig själv. Någon att tycka om. Det är viktigast. Du hittar kanske någon med diagnos, för de finns därute. Endast de som är i riktigt dålig kondition är inlåsta i dagens läge.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1111278 av Utomjordingen
När jag var inlagd på psyket för runt 4 år sedan så hade jag kunnat dejta med två av dom kvinnorna som var patienter och runt fem psykevårdare men jag var/är redan upptagen med min nuvarande kvinna så det fick bli dejter på telepatiskt väg istället.
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 4 månader sedan #1111282 av zoegas
RSMH och fontänhus.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
5 år 4 månader sedan #1111284 av Carmen Al Kebab
Mer
5 år 4 månader sedan #1111293 av zoegas
Ja. De har träfflokaler. Vet inte vart du bor men. De är nån typ av klubb med sysselsättning.

www.sverigesfontanhus.se

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻