Hur ska jag kunna dejta psykiskt sjuka?

Mer
5 år 4 månader sedan #1111310 av Carmen Al Kebab
Medianåldern på Viska är säkert 40 år? Risken också med sådana forum som riktar sig mot psykiskt sjuka är att man riskerar att träffa psykopater och narcissister.

Det är bäst att jag träffar psykiskt sjuka i slutenvården eller RSMH... Dock tvivlar jag starkt på att RSMH är särskilt stort i min stad.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1111311 av Utomjordingen
Du kan nog lita Dig mer på 40-åringar än 20-25 åringar - 20-25 åringar är vilda medans 40-åringar som har varit psykopater i unga år har lugnat ner sig och har större samhällsbild än vad de hade när de var 20-25 år.
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 4 månader sedan #1111313 av Carmen Al Kebab
En psykopat eller narcissist är man hela livet... Oftast blir det värre med åldern. Riktigt vidriga personer det där, vet du vad det innebär?
Mer
5 år 4 månader sedan #1111315 av Utomjordingen
Ja, jag vet kanske vad det innebär! De som är unga psykopater har oftast en snedvriden samhällsbild. De som är runt 40 år har börjat förstå bättre - de vill oftast ha lugn och ro när dom blir gamla. De gamla vill inte ha bråk men är det nödvändigt med bråk då kanske det händer nåt allvarligt.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1111317 av Carmen Al Kebab
Psykopater och narcissister är båda lika illa. Folk är okunniga om dessa personlighetsstörningar... Över huvud taget så är folk okunniga om psykologi.
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Carmen Al Kebab.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1111323 av Utomjordingen
Nä, tror att det finns gott om amatörpsykologer här ute i samhället - det är kanske de kvinnor som undviker män, vill inte ta risker typ.

- "Hur ska jag kunna dejta psykiskt sjuka?". Skrev du! Ja, var företagsam och ta första initiativet då - det brukar inte psyk sjuka patienter göra. Utan vilka ta första steget? Jo, det är psykevårdarna som oftast tar första steget. Sen då? Jo, häng på psykevårdaren så får Ni själva se vart Ni hamnar... .
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Utomjordingen.