Förhållande!

Mer
5 år 4 månader sedan #1112001 av Drummer
Förhållande! skapades av Drummer
Jag vill gärna ha tjej/flickvän men inser att jag inte orkar för tillfället. Om jag ngn dag träffar en flickvän så får det bli särbo förhållande. Men det viktigaste innan dess är att skaffa en Labradorvalp.

Vad tycker ni om relationer just nu? Är ni mogna för ett förhållande?
Mer
5 år 4 månader sedan #1112003 av Geta
Svar från Geta i ämnet Förhållande!
Nej, jag är inte mogen för ett förhållande. Kommer aldrig att bli det.
Mer
5 år 4 månader sedan #1112004 av Carmen Al Kebab
Svar från Carmen Al Kebab i ämnet Förhållande!
Jag är mogen för ett förhållande om det är så att jag har ett jobb.

Kvinnor har en tendens att vilja gifta upp sig... Så om du har ett heltidsjobb så kan du välja och vraka bland alla psykiskt sjuka... Om du vill, däremot blir det genast svårare bland psykiskt friska om det visar sig att du är psykiskt sjuk bland dem.
Mer
5 år 4 månader sedan #1112007 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Förhållande!
På det sistone har jag bara kommit i kontakt med psykiskt sjuka tjejer! Tror inte ngn psykisk frisk tjej skulle orka med mig och tycka jag är konstig.
Mer
5 år 4 månader sedan #1112009 av björk
Svar från björk i ämnet Förhållande!
Har man varit inlagd å på vippen institutionaliserad
Vinner man de att de blir inte obehagligt.. Att spendera tid ensam. Man kan verka frisk fast de tillhör skrapar man på ytan så är de totalt tokstolligt.
När jag var inlagd la jag mycket tid att studera skruvarna på rutan. Gjorde mönster o beskådade fart ränderna. SÅ så var det.,,,,
Mer
5 år 4 månader sedan #1112011 av krokus
Svar från krokus i ämnet Förhållande!
Mina tidigare förhållanden har oftast varit korta. I framtiden vill jag nog helst vara särbo med någon som ändå bor nära.

Ibland känns det som att jag bara vill ge upp när det gäller kärlek, det är för energikrävande. Samtidigt är det mysigt att hålla handen och kramas.