särbo

Mer
17 år 7 månader sedan #50042 av bambigirl
särbo skapades av bambigirl
Jag och min pojkvän var särbo. Vi träffades en gång i månaden och vi hördes varje kväll och sa godnatt. Vår första dejt åkte vi båt på hösten tillsammans med hans kompisar. / bambigirl

Jag säger lite fel ibland. Jag rättar det nu. Min pojkvän och jag var aldrig särbo men det var farfar som var sambo. Jag blev lite förvirrad då. Min pojkvän frågade om vi skulle flytta ihop men vi bodde på varsitt håll istället. Min pojkvän var aldrig min pojkvän det var min son jag var tillsammans med i två år.
Mer
17 år 7 månader sedan #50053 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet särbo
Trevligt! Kul att du haft en särbo!!!
  • Bläh
  • Besökare
  • Besökare
17 år 7 månader sedan #50108 av Bläh
Svar från Bläh i ämnet särbo
Jag har varit särbo med min pojkvän i 6 år.
Jag vet inte om jag funkar utan någon eget ställe att gömma mig på.
Men jag kallar honom "sambon" ändå, för jag är nästan alltid hos honom.

Har det tagit slut nyligen?
Mer
17 år 7 månader sedan #50125 av bambigirl
Svar från bambigirl i ämnet särbo
Vi var tillsammans i två år, 1994 - 1996. Sedan hittade jag några nya dejts. Jag har inte dejtat på 6 - 7 år. Jag har haft dejts sedan jag var tre år. De är mina pumas, om det är så att jag måste vara ensam så får jag låna någon, mina reserver. Jag klarar inte att bo själv längre. Jag flyttade hemifrån när jag var 16. / bambigirl
Mer
17 år 7 månader sedan #50129 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet särbo
jag var sambo i 14 år! Vi har känt varandra sedan 1981-82. Kan bara säga att nu är vi särbo sedan något mer än ett år tillbaka. Det fungerar för vi har bäge numera en dörr att stänga om oss, innan gick vi på varandra 24/7 och det höll inte i längden.

Jag kan rekommendera de flesta på viska.se att vara särbo, men är själv inte främmande för att kunna vara sambo igen med någon annan! Trist ibland att sitta ensam! Dessutom vill hon aldrig besöka mig utan vill hela tiden att jag skall komma till henne! Tröttsamt att alltid få vara den som ställer upp på henne!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 7 månader sedan #50130 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet särbo
Du är också ensam bambigirl! Du har min adress!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum