särbo

  • Besökare
  • Besökare
17 år 7 månader sedan #50131 av
Svar från i ämnet särbo
nissegossen. jag tycker du skall ställa lite krav på henne. säg till henne om hon gillar dig,så ska hon kunna komma till dig med.så är det bara...
Mer
17 år 7 månader sedan #50132 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet särbo
Visst kan bambigirl komma till mig! Om hon skickar ett mejl till mig får hon bilder på hur jag ser ut också! Gammal nog är jag, men tror inte att jag ser så oäven ut...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Besökare
  • Besökare
17 år 7 månader sedan #50133 av
Svar från i ämnet särbo
nissegossen flörtar..
Mer
17 år 7 månader sedan #50134 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet särbo
Jag har webbkamera också så om det skulkle vara så, även om förbindelsen fungerar dåligt, har lite dåligt med kb i bredbandet så över messenger så...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 7 månader sedan #50136 av bambigirl
Svar från bambigirl i ämnet särbo
Det går inte att ersätta honom sedan vi gjorde slut. Vi får kanske vara på ålderdomshemmet tillsammans istället eller flytta till Spanien, jag och mina pumas. Det får bli i framtiden. Det här är de som jag alltid kommer att ha kontakt med i framtiden. Har ni hört Maroon 5, She will be loved?/ bambigirl
Mer
17 år 7 månader sedan #50137 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet särbo
Skulle eftersom jag har en trea utan vidare kunna erbjuda fyra gäster sängplats! Jag har en dubbelsäng i sovrummet, i vardagsrummet har jag en utragbar bäddsoffa för två pers och i källaren en tältsäng med madrass som jag kan ta upp. Någon intresserad av att se Göteborg?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum