Ensam, men glad ändå

Mer
4 år 5 månader sedan #1201210 av Richard
Svar från Richard i ämnet Ensam, men glad ändå
Jag trivs ensam, jag skulle inte klara av att vara sambo. Möjligen särbo, men jag klarar knappt det heller...

Har mina katter i.a.f!
Mer
4 år 5 månader sedan #1201222 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ensam, men glad ändå
Klarade knappt att bo ihop med en katt.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201263 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Ensam, men glad ändå
Bor med Loppan. Och ibland med farsan. Är både ensam och ihop med folk. Har en lagom blandning för det mesta och trivs med det.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201264 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Ensam, men glad ändå
Jag vill träffa en flickvän men i ett särboförhållande.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201271 av Clean
Svar från Clean i ämnet Ensam, men glad ändå
Jag måste ha perioder av ensamhet och pauser. Sedan har jag mina sociala perioder. Varför? Pga min psykiska ohälsa måste jag ha ett avstånd annars blir det obalans. Dessa människor kommer in i mina konspirationsteorier. Därför behöver jag ha en viss distans. Dessutom har man nåt att prata om och uppskatta varandra än hänga dygnet runt jämt det blir det konflikter.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1201308 av Richard
Svar från Richard i ämnet Ensam, men glad ändå
Jag frågade min förra flickvän om vi skulle flytta ihop, men hon bodde då hos sin mamma o ville först ha en egen lägenhet. Jag vet inte varför jag frågade, jag tyckte ju mycket om henne, men vi träffades så sällan. Det kanske var ett sista försök att kunna bli en "normal Svensson", men nu inser jag att jag aldrig kan bli det, o det gör mig heller ingenting! Skulle t.ex. aldrig klara av att ha barn, o något riktigt jobb är inte i sikte på lång tid, om än inte alls...
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Richard.