är det ens någon ide att skaffa barn?

Mer
4 år 5 månader sedan #1204372 av Nissegossen

zoidar skrev: Först måste man träffa en tjej... En av mina klienter är som ett barn.



Några unga kvinnor jag träffade på domkyrkans lokaler tvärsöver gata till domkyrkan, högst upp var det Jesu vänner och därifrån anammade de att det blev ett kvinnokloster en av dem en novis blev intervjuad på Scen på musikcafe Aveny, en kristen frikyrka i stan hon berättade att hon var novis hon jobbade som sjuksköterska, och hon fick lov att ha sina egna kläder i jobbet, alltså nunnedräkten. Jag tyckte att hon skulle bli en bra nunna.

Manliga gäster fick bo i vad de kallade Getstugan, med gräs på taket.

Hörde senare att en man snärjde henne och hon föll för kärleken. Störst av allt är kärleken zoidar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 5 månader sedan #1204376 av Recard2016
Går adoptera barn eller adoptera bort dom, många barn som behöver bra familjer, eller bra familjer som vill ha barn.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan #1204408 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Är det ens någon ide att skaffa barn?
Många tråkiga historier med vuxna som har historia i att haft adoptionsföräldrar.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204414 av Cosmos
Har aldrig velat ha barn, äger inga sådana känslomässiga uttryck och vill naturligtvis inte överföra sjukdomen till dessa små och oskyldiga.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204425 av memphis
Jag vill inte heller ha barn. Jag vet att jag inte har vad som krävs. men det är klart man är ju förhoppningsvis inte ensam med barn. Han kunde kanske kompensera mina brister. Men hur som helst är jag för gammal. Tåget har snart gått.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204433 av Geta
Man överför inte bara det genetiska arvet på barn. Även det sociala arvet för man vidare.