Micke

Mer
18 år 4 månader sedan #28520 av Fredrik
Micke skapades av Fredrik
Fy fan säger jag bara. Kunde han inte försöka ett tag till? Han verkade vara en sån varm person när man såg honom på tv ibland. 4 barn som kommer att sakna sin underbara pappa. Kunde han inte bara testa en dag till?
  • Mhortz
  • Besökare
  • Besökare
18 år 4 månader sedan #28529 av Mhortz
Svar från Mhortz i ämnet Micke
vad e det som har hänt?
Berätta så känns det bättre. *Kram*
Mer
18 år 4 månader sedan #28530 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet Micke
Micke "Svullo" Duboias, har tagit livet av sig verkar det som. Det gjorde ont att få den nyheten. Jag såg honom i något inredningsprogram där han hade sina barn med också. Han verkade vara en sån fin pappa och nu valde han att ta sitt liv. Det känns bara så meningslöst. Kunde han inte bara se det fina i sina egna barn och leva för dom?
  • Mhortz
  • Besökare
  • Besökare
18 år 4 månader sedan #28531 av Mhortz
Svar från Mhortz i ämnet Micke
då förstår jag, ja det e ju inte lätt å höra att någon tagit livet av sig men det är tyvärr en ego handling som man inte kan göra någonting åt.

Frågan e bara varför du tagit åt dig så mycket, ett fan eller var han din förebild?
Mer
18 år 4 månader sedan #28532 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet Micke
Ingen aning. Jag fastnade väl bara för hans sätt antar jag. Han verkade vara en varm person på något sätt.
Mer
18 år 4 månader sedan #28533 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Micke
Ännu ett av psykiatrins misslyckanden......
Dubois hade varit inlagd fem dagar för depression för inte så länge sedan, men blev givetvis hemskickad med lite medicin.....