Micke

Mer
18 år 4 månader sedan #28534 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet Micke
Ja, jag blev själv hemskickad i somras när jag mådde dåligt. Fick några sömntabletter med mig utan att få prata med någon om hur jag kände det. men tydligen hade han sagt att han mått bättre och därför blev utskriven. Man önskar ju att dom kunde engagera sig lite mer i patienterna. Men det är väl bara förvaring det handlar om, det är den bilden jag fått av det hela. :(
Mer
18 år 4 månader sedan #28535 av Q.L
Svar från Q.L i ämnet Micke
är han död?
han var min barndoms idol i "den elake polisen".
fan va sorgset....:(
Mer
18 år 4 månader sedan #28536 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet Micke
Jag har alltid tyckt bra om Micke Dubois. En varm och humoristisk människa. Smärtsamt det som hänt. Hoppas att han får vila i frid.
Mer
18 år 4 månader sedan #28542 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Micke
Väldigt tråkigt. Det kan nog bli en ny debatt om psykiatrin efter detta. Det har ju varit ganska lugnt kring psykiatrin ganska länge nu, vilket känts lite konstigt. Jag tror att 10 % av de med depression begår självmord dvs ungefär lika vanligt som vid schizofreni.
Mer
18 år 4 månader sedan #28560 av CrazyGirl
Svar från CrazyGirl i ämnet Micke
Vila i frid.

www.svullo.se/
Mer
18 år 4 månader sedan #28601 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Micke
Jo, men det är väl klart, när man kommer in på ett psye, o ser ngt i vit rock, beter man sig som man trr boken säger o upprepar: jag är frisk, titta jag gör exakt som ett snällt barn! Jag vill åka hem, här kändes det horribelt, en massa galningar och allt är en jättetoa inredningsmässigt.
jag mår ju jäefint, det har bara varit en liten kris...

men det är bra att vi får lyse på att såna som Dubois kunde göra så.