Farliga drömmar

Mer
11 år 3 månader sedan #553889 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Farliga drömmar

Fantasio skrev: Talar du i tungor? Ah, walla halla sickarimesh gondu!



woohoo! vajert fantasio^^

jag har gemenskap med naturfolken <3

kolla denna playlist? om ni får tid över nån dag ;)

... RsNgkKpNLg


ahema toromu kiraoweta sunjan tehemo tawieso temi kahua eoueto^^

John 8:31-32.
Mer
11 år 3 månader sedan #553916 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Farliga drömmar
Det lilla jag hört talas om riktigt tungomålstal, var i en församling där någon upptäckte till sin förvåning, antagligen, att en person framför talade ryska eller i alla fall något ovanligt språk som personen förstod. Vet dock inte hur ovanligt sådant är, nuförtiden.

/notwoodstock
Mer
11 år 3 månader sedan #553918 av Melun
Svar från Melun i ämnet Farliga drömmar
Jag har talat i tungor en gång vad jag minns. Då var det en man som kunde uttyda mitt tungotal, som det ska vara.
Mer
11 år 3 månader sedan #553937 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Farliga drömmar
Det är alltså när du slumrar till under dagen som detta händer. Jag upplever själv att jag vid sådana tillfällen drömmer lättare än normalt. Mitt råd är att du försöker att sova enbart på natten och undvika lurar under dagen.

Lite oroande med dina tankar att skada andra. Var noga med att ta Leponexen för den är effektivast mot aggressivitet och borde ge ett visst skydd mot våldsamheter. Annars om du får för dig att skada någon sök vård för det är bättre att vara inlagd frivilligt i 2 veckor än att sitta på rättspsyk i 5-20 år.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
11 år 3 månader sedan #553984 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Farliga drömmar
Har nu hämtat en förpackning Sobril, Oxascand hade inte apoteket. Jag tänker börja regelbundet med dem igen. Jag tror tyvärr att jag skulle kunna göra något riktigt dumt, men att berätta för min kontakt om mina tankar vill jag inte. Delvis för att jag skäms för dem, delvis för att jag ska betraktas som sjukare än jag är.
Mer
11 år 3 månader sedan #554040 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Farliga drömmar
@ fantasio ;

du kan ju lasta ur dig all crap, och bedja att du får lugnet och friden så du får må bra?

gå &quot;de tre stegen' :hjärta.

John 8:31-32.