för mycket skit

Mer
18 år 2 månader sedan #33547 av karsten
Jag vet inte vart jag ska börja, min svarta humor har väl en del att göra med det. Ser inte min självdestruktivitet som nåt jag försöker skratta åt men ibland blir det bara tragiskt.

mitt manodeprissiva jag skrattar åt dig

Men vet inte hur jag ska hantera vissa saker betedde mig illa mot mig själv. Var på fest minnena är svaga ölen fanns där, på nåt sätt gick jag med på droger i ett sånt tillstånd eller blev i lurad jag blev pigg och fick sån ångest älgade hem ville bara sova ångesten var stark hade inte tagit nåt på år, vet som sagt inte vart det kom ifrån. Titta i mitt medicin skåp fast besluten att somna eller dö det blev tio imovane 20 oxsacand och lite annat blandat. sov i 48 timmar vakna upp med en bort domnad vänster sida kunde inte röra den på ett tag

Var helt klart uppriven under veckan som gick, men känner nu att allt har lugnat ner sig fått lite doser av medicinen jag går. Men vågar inte berätta för min psykiatriker vad jag har gjort. då låses jag in och får mediciner bortagna. Det läskiga är att jag vet att jag nu inte bara är en tänkare utan även kan ta tag i saken om det så krävs.

det var väll mest det jag ville skriva mitt huvud har inte bestämt sig hur jag ska hantera saken, har ni några råd, ville mest bara få det ur skallen
Mer
18 år 2 månader sedan #33550 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet för mycket skit
-
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33562 av
Svar från i ämnet för mycket skit
Jag förstår inte poängen?


Du dricker, blir korkad, tar speed, gasas på o nyktrar till, ånetsen kommer, du går hem o tar va fan som helst för att komma bort från det..

Jag har alltid berättat om mina missbruksgrejer, de sker ju inte pga at man suger mot missbrukar utan mår dåligt. Ofta reagerar e ju men jag förstår inte poängen, man klarar ett gäng burkar piller om man är frisk utan att dö.

Du får ju fila till storyn så den passar anvisningarna. Jag säger ju inte att jag tycker det är roligt att droga mig lite ibland, men däremot berättar jag alltid när det blir fiasko. Du tar 20 imovane för att du glömmer att du tagit tex. Då ska man ju inte ha dem.

Mitt råd är att sluta dricka alkohol. Begär antabus. Du kan inte kontrolera dig.
Det där, va en partykväll som alla andra som spårade ur, den kvällen är borta och du verkar rätt medveten om vad som gick fel.

(man domnar om man ligger still för länge)
Mer
18 år 2 månader sedan #33588 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet för mycket skit
Du kanske skall vara försiktig med att dricka mycket när du besöker miljöer, där det kan finnas droger tillgängliga. Det verkar ju som droger har en negativ effekt på din ångest. Försök också minnas att inte överdosera sömnmedel och lugnande medel när du är berusad eller narkotikapåverkad eftersom det kan vara riskfyllt. Men jag antar efter denna hemska händelse vågar du nog inte göra om något liknande igen.
Mer
18 år 2 månader sedan #33589 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet för mycket skit
eftersom jag själv missbrukar imovane vet jag hur farliga dom kan vara. när man tagit ett par stycken har man nästan ingen kontroll och man tar några fler och lite mer tills man är helt väck. Var försiktig.