KriG !

Mer
7 år 6 månader sedan #872375 av björk
Svar från björk i ämnet KriG !
Skulle skriva här om min badminton tid.
Jag förhöjde respekten till skyarna och gick in för de
som de vore ett institut. Som en frågade i bastun en gång
med ett ord jag pallar yppa här men, jag var för blid, hederlig och godtrogen.
Min energi fördelning var förbluffande. Sen gymnasiet på de o en
dödlig London resa. To much crap. Jag minns att jag åt pommes
på mitt hotell rum helt vanställd psykiskt. Det hela var med min mamma
far, och fars far. Sen det här med idkan med Gud om man ägnar var sekund
åt Gud hålls det inte med om befängdheten.
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
7 år 6 månader sedan #872399 av lonely
Svar från lonely i ämnet KriG !
Tidernas dummaste tråd. Alla i tråden utom jag är idiotförklarade by this.
Mer
7 år 5 månader sedan #879832 av björk
Svar från björk i ämnet KriG !
Jag tänkte skriva lite om normer skvaller och prattanters jätte trevliga fördomar gentemot en före detta. Det blir en floskel av de. Som spär på med syra syrlig cyanid. Och kan de inte hålla, sej i skinnet annars förargelse kommer fram. Tyrannisera och sprida sitt trevliga budskap i stadsdel o vrå. Att man är glad o stolt för att praktisera, rebell motstånds fälthere. Den bitchen med den fördömda/förbaskade, emfas ABBA pretty women fundaments idkande skitstövel.

Detta är ilska som pyr upp av/pga groll. Gammalt sådant ja hon ville bara hjälpa javisst men ge fan då i att favorisera som hon betedde sej o gjorde..... Visst hon hade ett trade mark förnamn o efternamn en kändis o till efternamn ett företagsnamn. Men lite väljer man sitt liv. En ettrig fikus kvinna är mitt omdöme och räknar denna rebell som ett avklarat kapitel !!!
Mer
7 år 4 månader sedan #887236 av björk
Svar från björk i ämnet KriG !
Jag minns i Grekland i båten särdeles stor.
Båten var rejäl menar, jag! Hur de kriminella råmobbade
Thomas RoGan. Får det gå till så...?
Mer
7 år 4 månader sedan #887248 av Geta
Svar från Geta i ämnet KriG !
Sverige rustar för eventuellt krig mot Ryssland, men är det inte islam i
Sverige som är den stora faran?
Mer
7 år 4 månader sedan #887253 av lärjungenMatteus
Svar från lärjungenMatteus i ämnet KriG !
Skall ni ha tack för att ni älskar dem som älskar er? Också syndare älskar dem som visar dem kärlek. Skall ni ha tack för att ni gör gott mot dem som gör gott mot er? Också syndare handlar så. Och skall ni ha tack för att ni lånar åt dem som ni tror kan betala tillbaka? Också syndare lånar åt syndare för att få samma belopp tillbaka. Nej, älska era fiender, gör gott och ge lån utan att hoppas få igen. Då skall er lön bli stor, och ni skall bli den Högstes söner, ty han är själv god mot de otacksamma och onda. Var barmhärtiga, så som er fader är barmhärtig.?