Skäms så för hur jag behandlade min pappa...

Mer
7 år 5 månader sedan #888823 av Recard2016
När jag var i Kanada för några år sedan runt jul så var de ända som gav mig något eller bjöd in mig de som inte firade jul p.g.a. de varken var kapitalister eller religiösa. Tog mig på bio gratis o bjöd mig på vietnamesisk mat gratis. Min familj som bodde i Ottawa o var höger o djupt religiösa bjöd inte ens in mig, en av dom e nunna.
Mer
7 år 5 månader sedan #888838 av Lelle
Det är inget att vara rädd för. Vi behöver inte jaga upp oss för den här. pallekulla
Mer
7 år 5 månader sedan #889018 av Richard

Admin1 skrev: Jag har blivit hotad många gånger och senast av P@llekula, men jag är inte rädd. Dör man så dör man och mördaren får sitta på rättspsyk och ruska tupp resten av livet. Bara en sådan sak är värt att dö för.

Får man fråga om P@llekula vet vem du är IRL?
Mer
7 år 5 månader sedan #889024 av Amandara
Jag vill inte sätta mitt liv till varken för pallekula, någon annan eller sjukdomar....
Mer
7 år 4 månader sedan #889103 av Jesus/magnus
Rickard.
Varje ny sekund [nuet]
Innebär nya friaviljan grejjer.

Du har vatt jobbig mot din far, men, du kan välja en framtid där du å pappsen kommer överens?
Framtiden uppdateras kontinuerligt, beroende på
våra val vi gör.

Jag vill int göra som palle å trycka religion i ansiktet, men.

För mig
Vände livet, när jag fann Jesus^^
han är mkt styrka och kärlek. Man blir from som kristen.

Men, all sex å filosofi kan flyga å fara!
jag följer Jesus = evangelium.

Du som e kärnfysiker, hittar du inga jobb?
Du vore nog en styrka för dem som forskar på det området.

Vettu, Herren gav mig formeln till fusionsenergin. Den ville jag att hela världen skulle få del av men ryssland la locket på. Hör me dem om du får jobba med forskningen kring den. Det är intressant!.

hälsar
/Crazehorse
J/m
Lule
Sverige.

John 8:31-32.
Mer
7 år 4 månader sedan #889119 av Amandara
Mina föräldrar har alltid varit hela epicentrum i mitt liv. Inte alltid har vi varit helt sams typ tonåren och i allvarliga psykoser.....men vi ger och tar.....älskar varandra i en dans....