Har du knarkat nån gång?

Mer
5 år 5 månader sedan #1109978 av Nissegossen
Har aldrig prövat knark bara benzo då jag fått det utskrivet av läkare märkte snabbt att jag stod över det för att inte bli beroende av dem

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 5 månader sedan #1109979 av Recard2016
Jag har varit riktigt hög en gång, va ja gjorde då ska vi lämna osagt.
Mer
5 år 5 månader sedan #1109989 av björk
Svar från björk i ämnet Har du knarkat nån gång?

Recard2016 skrev: Jag har varit riktigt hög en gång, va ja gjorde då ska vi lämna osagt.


Jag försöker minnas.
en scenario. Ett rop eller kall.
"markus hämtar Du cocktailen"

Då var det populistiska gängor.
Men såklart man kan va kritisk utan att
kräva nått av sej själv.

Allting kan man inte lita på.
Men jag fick per premiss
låter någon annan överskölja mej med
sånt faktum. MMMMMMMMMMMMMMM
Mer
5 år 5 månader sedan #1110085 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Har du knarkat nån gång?

Richard skrev: Nä, sista gången jag missbrukade nått illegalt. Det var förvisso längesen, men en kompis hade glömt kvar en "cigarett". Jag hade förbjudit honom att röka den hemma hos mig, för jag vill inte ha nått flummande här, så hade han lagt den på bordet o sen gått hem utan den. Dagen efter hittade jag den o tänkte; -Vafan, att röka lite gör väl inget, så jag rökte den... H-vete vilken psykos jag fick! Ramlade ihop i badrummet o hallucinerade som f-n! Sen dess har jag sagt att jag inte rör nått igen.


Ja, har man anlag för psykoser kan cannabis förvärra det. Sedan om man har anlag för psykoser ger cannabis ökad risk att utlösa psykossjukdom.
Mer
5 år 5 månader sedan #1110114 av harrypotter
har testat olika substanser (i ett desperat försök att fly panikångest), har dock inte gillat något och bara vaknat upp med en baksmälla typ.
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1110127 av Utomjordingen
Nä, jag har aldrig ens testat knark!

Det är lite konstigt att jag som var en som sportade under hela min uppväxt och var ganska vältränad, drack knappt alkohol och har aldrig testat knark men ändå gick det snett för mig så jag skulle bli tvångsinlagd/tvångsmedicinerad våren 1990 när jag var 18 år gammal.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Utomjordingen.