det som är nu, i huvudet och hjärta.

Mer
17 år 10 månader sedan #42024 av Interlude
hämden är inte inte ljuv, inte bra för mitt psyke men ack så nödvändig. jag ska hämnas han som tänkte våldta mig, hämnas på äggaren också.
Ofta sa jag förrut att det är mitt eget fel att jag mår så dåligt, men det är det inte.
Idag låg jag i sängen ocg spydde, druckit hel helgen o piller. jag har även gjort illa mig på handen då jag slog ill en kille på tuben. jag kissade o spydde bakom en polisbil. och nu börjar jag se ormarn krypa jag måste fly nuu
Mer
17 år 10 månader sedan #42027 av Jeff
Vi ska nog träffas Interlude så kommer det nog att ordna upp sig :rolleyes: . It´s up to you!!!! Men du är nog säkert för bra för mig.
Mer
17 år 10 månader sedan #42030 av Interlude
jag är inte bar för nån för jag e så hemsk o knäpp
o det skriver jag medans jag gråter
Mer
17 år 10 månader sedan #42031 av Jeff
Interlude lilla!!! Vad är det som skrämmer dig så? Du är fan inte knäppare än någon annan, du bara inbillar dig det och orsaken är att du är känslig. Men det kan man alltid vända på. vad du behöver är ett djupt och stabilt förhållande som ändå har en glädje som kan förgylla dig mer än många.
Mer
17 år 10 månader sedan #42051 av Interlude
jag vet mrn jag är rädd för att nånsin fästa mig vid nån igen och att den ska betyda nåt för mig. för då lämnar dom mig alltid.
Mer
17 år 10 månader sedan #42055 av Q.L
Alla förtjänas att bli älskade av någon Interlude!