Utpekad.

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 9 månader sedan #42960 av
Utpekad. skapades av
Efter alla skriverier på senaste tiden om vansinnesdåd, börjar jag känna mig utpekad. Om mina närstående skulle beskriva mig som person, skulle de säga att jag är lung, snäll, omtänksam och lever lite för sig själv.
Att jag sen inte kan hantera alkohol gör sen saken ännu värre.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 9 månader sedan #42971 av
Svar från i ämnet Utpekad.
Är du sån dårå?
Kanske det e risk för dig me?
Mer
17 år 9 månader sedan #42979 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Utpekad.
-
Mer
17 år 9 månader sedan #42992 av Saari
Svar från Saari i ämnet Utpekad.
Arbetsförmedlingen frågade mig om min psykolog verkligen tyckte att jag skulle jobba. De kollade konstigt på mig och jag tolkade det som att jag hade kunnat vara Anna Lindhs mördare.
Mer
17 år 9 månader sedan #43017 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Utpekad.
Jag känner oxå av det...Dom som vet att man är schizofren kollar lite avtagande på en dom verkar räda...Jag är en fredlig person som varken skadar djur eller människor...bara mig själv
Mer
17 år 9 månader sedan #43071 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Utpekad.
Var försiktig med alkoholen och var noga med att ta dina antipsykotika! Sök hjälp direkt om du märker att du håller på att hamna i psykos. Om du gör på detta vis minimerar du risken att hamna i en våldssituation.

Jag tycker inte media har focuserat så mycket på vansinnesdåd på senare tid. Det var mycket värre för några år sedan, då det var på allas läppar, men det är det dessbättre inte idag. Det behövs bättre information till allmänheten dock, men långsamt tycker jag att situationen för oss blir bättre. Det går åt rätt håll.