drogtest på sjukan?

  • elisa
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 8 månader sedan #45148 av elisa
drogtest på sjukan? skapades av elisa
hej, jag har ett problem, jag brukade ta droger delvis för att jag inte mådde så bra ect, nu har jag ett problem. min mamma tror hela tiden att jag tagit något. Mina pupiller blir stora ibland jag vet inte varför eftersom jag inte tagit något. Jag går på medicin och när jag började på den hade jag stora pupiller. Jag orkar inte med att bli beskyld när jag är oskyldig, jag går på tå hela tiden och hoppas mamma inte ska titta på mina ögon om de är stora ibland.hon analyserar hela tiden mitt beteende tex om jag är ovanligt glad eller blir arg. och påstår att jag uppför mig konstigt
jag känner mig så ledsen och förråd när jag talar sanning och de inte tror på mig. finns det drogtest man kan ta på sjukan?
jag skulle gärna vilja gå och ta ett så jag kan bevisa min oskuld.
Mer
17 år 8 månader sedan #45151 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet drogtest på sjukan?
Det görs ibland drogtester på patienter inom psykiatrin, där man tror att droganvändningen förvärrar den psykiska sjukdomen. Det finns någon enstaka person här, som har blivit tvingad att göra detta regelbundet. Jag har svårt att tro att vården skulle ställa upp och ta drogtester bara för att din mamma oroar sig. Det borde finnas ett medicinskt problem tycker man för att de skall gå med på detta.
  • elisa
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 8 månader sedan #45155 av elisa
Svar från elisa i ämnet drogtest på sjukan?
tja då kanske det inte är någon ide, men jag skulle vilja veta varför jag har så stora pupiller ibland.
  • mrX
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 8 månader sedan #45158 av mrX
Svar från mrX i ämnet drogtest på sjukan?

elisa skrev: tja då kanske det inte är någon ide, men jag skulle vilja veta varför jag har så stora pupiller ibland.

inte är det för att du har använt droger iaf, du har väl känsliga puppiller eller inte.
Din mamma verkar väldigt jobbig f.ö, visst går det att gå till V.C för att få göra ett drogtest, men jag tror inte det är gratis sålänge du inte har åkt fast eller har med socc/ att göra. Har för mig det kostar 2-300kr ett standard drog test
Mer
17 år 8 månader sedan #45159 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet drogtest på sjukan?
elisa! Det skadar ju inte att du talar om det för din läkare.

Om han är bra så kanske låter dig få ett drogtest, därför att du mår inte riktigt bra under rådande förhållande.

Detta påverkar ditt mående och det borde faktiskt läkaren ta fasta på! Detta för då får ju han också beviset! Det att du har stora pupiller, kan du ju fråga honom om varför du har det!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 8 månader sedan #45285 av
Svar från i ämnet drogtest på sjukan?
jag fick lämmna drog tester när jag var nere vid psyk för ca 2 månader sedan