är vi inte värda något

  • kille 23
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 8 månader sedan #45775 av kille 23
är vi inte värda något skapades av kille 23
min mamma var och skulle få en spruta mot psykos som hon får varannan vecka läkaren sa till henne att hitler inte bara döda judar utan psykiskt sjuka också sen sa hon att psykiskt sjuka inte är värda något när fick höra det av min mamma blev jag så arg min mamma sa tänk om det var någon annan hon sa det till och hon eller han gör självmord för att han inte är värd något
Mer
17 år 8 månader sedan #45778 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet är vi inte värda något
Nä psyksjuka är inget värda.... Knarkare och alkoholister värderas högre av Socialtjänsten tex.
Soc har varit medvetna om att jag blir bostadslös det sista september i ett mer än ett halvår, men ändå hjälper dom inte mig.... Hade jag däremot knarkat så hade jag troligtvis fått plats på nått behandligshem eller stödboende illa kvick. Men jag är ju schizofren.
Mer
17 år 8 månader sedan #45781 av Nissegossen
Abzu! Gick det inte bra på Änggården? :cry:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 8 månader sedan #45783 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet är vi inte värda något
Nisse: har inte varit där än, eftersom mina Soc-handläggare har semester och Soc anser inte att mitt fall är viktigt nog för att ge mig en ersättare under hans semester.
Men jag har kollar på boendeportalen, där lägenheter/rum i särskilda boenden läggs ut och Änggården har inga lediga platser, så egentligen är det rätt meningslöst att göra studiebesök där.
Mer
17 år 8 månader sedan #45785 av Nissegossen
Jag har sagt det förut Abzu! Får du ingen vettig bostad kan du vända dig till mig!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Snusmumriken
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 8 månader sedan #45794 av Snusmumriken
Svar från Snusmumriken i ämnet är vi inte värda något
Nä vi är inte värda någonting! Helt riktigt. Och i förtruppen för den uppfattningen går psykiatrianställda.