Admin1, antipsykotika utan spelberoende

Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1112522 av Maxjohan1983
Vet du om någon antipsykotika som inte ger spelberoende.

Trött på ha det så här. Torskade €10 för 5 min sedan i en turnering och blir förbannad och ska till varje pris sätta in mer pengar för att spela en annan €10 turnening. Kanske inte låter som mycket pengar men €20X30 är €600

Blir så fruktansvärt less och trött och även arg att jag ska ha denna sjukdom och måste knapra skitmedicin som ger spelberoende för mig.

Som sagt det är ju bevisat att det är antipsykotikan för jag prövade 1 mg i tre veckor Maj-Juni och då spelade jag 800 kronor under 3 veckor. Och det var då jag vann 8000:- ganska direkt på Eurojackpot.

Hade jag haft pengar hade jag stämt Johnson & Johnson för mitt spelberonde!

Fitta vad arg jag är just nu alltså! Inte bara på medicinen utan även mina föräldrar som gjorde att jag fick schizofreni! Förbannad blir jag!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Admin1. Orsak: Ändrade rubriken
Mer
5 år 5 månader sedan #1112533 av Geta
Svar från Geta i ämnet Admin1
De flesta här på Viska som tar antipsykotika är inte spelberoende. Det är bara några få som är det.
Mer
5 år 5 månader sedan #1112534 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Admin1
Nej, och ingen här har fått tumörer av antipsykotikan? vad vill du ha sagt Geta???

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 5 månader sedan #1112535 av Pg
Svar från Pg i ämnet Admin1
Jag känner också av ett visst spelberoende, men jag lägger pengarna i stabila aktier istället,
sen följer jag kursrörelsen. Ibland går det upp och ibland ner. Men så gör jag för att känna lite
spänning i vardagen. Hoppas du hittar något sätt att bryta ditt spelberoende, ett sätt är att kanske
läsa på lånforum.se om andra som är spelberoende. Eller kan man gå på spelberoende möten
och träffa andra med samma problem.
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1112536 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Admin1
Jag följer spelberoende tråden på Flashback notoriskt. Det hjälper inte när det är kemisk obalans i hjärnan från antipsykotikan.

Det är nåt med medicinen som triggar mig till spelande.

Tänker sluta helt med antipsykotikan! Då kan jag bevisa för all arslen att antipsykotikan ger spelproblem!

Jag kommer föra logga i denna tråd!

Istället för att sluta med meds ska jag börja med handelsbanken internetbank. Dem har väl bäst kontanthantering? Då får jag helt enkelt använda kontanter istället för betalkort.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 5 månader sedan #1112584 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Admin1
Skyll inte på medicinen den ger inte spelberoende utan det är av annan karaktär.som gör att du letar efter en syndabock då du vägrar inse att man i de flesta fall inte vinner något det är ju i sammanhanget så som alla spel inte ger några pengar det tillhör undantagen men det bör du ta kontakt med de som är i samma situation och som går en rehab mot spelberoende
genom Svenska spel de anordnar sådant de är de skyldiga att göra.

Krystat av dig att skylla på medicinen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum