Röka på i Amsterdam

Mer
5 år 4 månader sedan #1118029 av Geta
Svar från Geta i ämnet Röka på i Amsterdam
Vet inte heller hur man skaffar det.
  • 1Dave
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
  • At your service!
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1118035 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Röka på i Amsterdam
Fast har väl haft bland de värsta vanföreställningarna så en psykos till gör nog varken till eller från.

/Dave
Last edit: 5 år 4 månader sedan by 1Dave.
Mer
5 år 4 månader sedan #1118039 av memphis
Svar från memphis i ämnet Röka på i Amsterdam
Psykotisk i Amsterdam låter inte som en bra ide.
Mer
5 år 4 månader sedan #1118091 av wasp
Svar från wasp i ämnet Röka på i Amsterdam
Rökte på ett antal gånger 1979-80. Fick skrattnoja och blev totalt dum i huvudet. Kom surt efter, det kan jag med fog säga!
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 4 månader sedan #1118097 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Röka på i Amsterdam
Jag hade en kompis som är värsta tänkbara pundaren nånsin han rökte på Amsterdam och han blev aldrig sig själv igen!
Mer
5 år 3 månader sedan #1118108 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Röka på i Amsterdam
Jag nyttjade ganja en kort period i Thailand för 20 år sen. Min dåvarande pojkvän var sugen på det och fixade det på lokala baren. Blev passiviserad och sjukt fnittrig. Vi bara låg och vred oss av skratt inne i bungalowen och kom inte iväg ut till vännerna. Jag gillade det inte. Typ alla rökte på det var ett hippieställe....innan det blev sjukt turistvänt. Jag fick ingen psykos av det men har ändå aldrig nyttjat ganja efter det. Dumt att chansa när man är en missbrukspersonlighet. Jag missbrukar träning som ger låg dos amfetamin genom endorfiner och cannabis genom cannabinoidoler. Röker man på ger det farlig dos. Träning är det naturliga sättet att bli lite hög....belöning för fysisk aktivitet....och man ska inte ha i sig högre dos av droger än så. Jag har slutat med alkohol vilket jag var en riskbrukare av tidigare nyttjar bara snus, träning och socker. Förhoppningsvis ska jag bli en mindre brukare av socker med viktväktarna hjälp....äta lagom dos av bra mat....och med snus får vi se - borde och vill sluta men det är svårt. Är jag sjuk orkar jag inte sluta med snus har fullt upp ändå. Får se om jag piggnar till och kan ta tag i det då. Är glad att jag slutat med alkohol det ger mig energi att träna istället. Är dock inte absolutist utan dricker kanske 6 öl i månaden vilket är långt ifrån ett riskbruk utan bara för att öl är gott någon gång. Kan man moderat nyttja livets goda så kan man göra det.