Spelmissbruk?

Mer
5 år 3 månader sedan #1129874 av Amandara
Spelmissbruk? skapades av Amandara
Någon här som vet något om spelmissbruk? Hur man blir av med det och så. Tips mottages tacksamt. Finns det någon hjälp i sjukvården att få?
Mer
5 år 3 månader sedan #1129886 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Spelmissbruk?
Låter som behandlingshem.

Jag vet inte har inte den problematiken, men kika på Svenska spel, de har regler bla att spelmissbrukare kan få hjälp av dem.
Kolla länken du får söksidan
www.google.se/search?source=hp&ei=IWtpXL...j0i22i30.lWlUmrEnJ5Y

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 månader sedan #1129889 av Pg
Svar från Pg i ämnet Spelmissbruk?
Amandara du kan anmäla dig på spelpaus.se, då blir du spärrad från spel. Lycka till! Tycker själv spelreklam är hemsk som dom sänder hela tiden.
Mer
5 år 3 månader sedan #1129899 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Spelmissbruk?
Att bli spärrad är ju bra. Då finns inte chansen liksom. Det är inte jag som har spelberoende utan en vän....Jag är shoppaholic och det kanske är lika illa. Men jag får iallafall något för pengarna. Men jag borde skärpa mig jag med.
Mer
5 år 3 månader sedan #1129906 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Spelmissbruk?

Amandara skrev: Att bli spärrad är ju bra. Då finns inte chansen liksom. Det är inte jag som har spelberoende utan en vän....Jag är shoppaholic och det kanske är lika illa. Men jag får iallafall något för pengarna. Men jag borde skärpa mig jag med.


www.google.se/search?source=hp&ei=NyVpXK...j0i13i30.Tn71SKvee7I

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 månader sedan #1130063 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Spelmissbruk?
Johannes har tidigare haft problem med spelande.