Att hata någon så mycket att man är beredd att mörda

  • matti
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan #1133358 av matti
Jag brukar sällan vara här på sajten,vill endast sova å glömma bort mina problem för några timmar.
Förstår int hur Nissegossen skrivit sådana massor,själv tror ja int på nån gud eller hör till kyrkan hoppas du Sociognome int ställer till med

nåt du ångrar i framtiden,psykopater e svåra finurliga varelser
Mer
5 år 1 månad sedan #1133364 av Nissegossen

matti skrev: Jag brukar sällan vara här på sajten,vill endast sova å glömma bort mina problem för några timmar.
Förstår int hur Nissegossen skrivit sådana massor,själv tror ja int på nån gud eller hör till kyrkan hoppas du Sociognome int ställer till med

nåt du ångrar i framtiden,psykopater e svåra finurliga varelser


Mina texter har jag absolut skrivit själv, dock är nästan samtliga skrivits före viska då jag gick i en kombinerad skrivar/data kurs lite senare texter till husorganet Svingeln en tidning vi gjorde allt från layout skrev texter, tryckte samt stoppa i kuvert frankera, någon körde det posten för att skickas

Vad din psykopateori är för något, vet jag inte, fullt klart är att jag stjäl inga texter

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan #1133384 av Amandara
Barnvåldtäktsmannen har förstört mycket för mig. Men jag kan inte minnas att jag någonsin hatat honom. Har tyckt synd om honom. Nu mer tycker jag inte synd om honom Han är ett kräk och äcklig. Ett svin. Men jag hatar honom inte jag äcklas. Han är av naturen ett kräk typ psykopat. Fast han är rätt korkad. Han ljuger om dumma grejer och gör dumma grejer där han blir direkt avslöjad. Han är ond men inte särskilt smart. Han gör ont för många. Många har drabbats av hans mörker.
Mer
5 år 1 månad sedan #1133414 av Geta
Nu är ett barnvåldtäktsfall från 1995 i Göteborg uppklarat. De har gått efter släktingars DNA och ringat in mannen.
Det är ett nytt sätt att spana.
  • matti
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1133439 av matti
Ursäkta mej Nissegossen,jag skrev visst lite krångligt menade inte dej som en psykopat absolut inte

Jag menade psykopater i allmänhet,hoppas du får nån ro

Och jag var bara fassionerad att någon orkat skriva massor här på sajten t.ex Nissegossen,ett stort missförstånd.

De beror att jag skriver och pratar mest finska till vardag,hyvää päivänjatkoa Nissegossen=bra fortsättning på dagen
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1257386 av Cosmos
Det är många ljusår mellan att tänka på hur man mördar någon och att faktiskt göra det. I regel räcker det att tänka och fantisera. De som inte har tillgång till denna viktiga "sluss" brukar vara psykopater som är oförmögna till fantasi.

Själv hatade jag min pappa och hade livliga fantasier på hur jag ville ta honom ur daga. Och det var inga barnlekar precis.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Cosmos.