Jag har rökt en joint!

  • RainNo2
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 8 månader sedan #1175777 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Jag har rökt en joint!
Var du kåt på honom?
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1175779 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Jag har rökt en joint!
Skogen skulle vara mycket tyst om bara de fåglar som sjunger allra bäst sjöng. Miodrag var en fantastisk levande berättare med ett tragiskt öde.

Fy bubblan så hemskt att vara drogberoende. Miodrag hade blivit återupplivad 22 gånger i Stockholm, ett par gånger i Halmstad och ett par gånger i Jönköping. Snacka om livet som insats. För drogen. Måste vara en stor (mycket farlig ) dragningskraft. Exctasy, kokain, heroin, alkohol....
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
  • RainNo2
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 8 månader sedan #1175833 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Jag har rökt en joint!
Ja jag har inte i nuläget ett beroende bara ett sug. 22 överdoser. Det är mycket jag vissa ger sig inte och tyvärr i sin led dör. Beklagar att det är verklighet för många som en gång som vi alla var var barn en gång i tiden.
Mer
4 år 8 månader sedan #1175869 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jag har rökt en joint!

Amandara skrev: Fy bubblan så hemskt att vara drogberoende. Miodrag hade blivit återupplivad 22 gånger i Stockholm, ett par gånger i Halmstad och ett par gånger i Jönköping. Snacka om livet som insats. För drogen. Måste vara en stor (mycket farlig ) dragningskraft. Exctasy, kokain, heroin, alkohol....



Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum