Hur känner ni?

Mer
4 år 1 månad sedan #1237145 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur känner ni?
I dessa Corona-tider kan systemet vara stängt, när personalen varit på skidresa i Italien.
Mer
4 år 1 månad sedan #1237155 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Hur känner ni?
Ja då skiter det sig.
Mer
4 år 1 månad sedan #1237158 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hur känner ni?
Jag har haft dödslängtan och självmordsplaner tidigare i mitt liv när jag var deprimerad. På grund av det har jag aldrig gått på cancerscreening, eftersom jag ville dö av något och inte förhindra det. Nu har min dödslängtan gått över och jag har inte någon direkt lust att dö.
Mer
4 år 1 månad sedan #1237160 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur känner ni?
Önskade mig också en dödlig sjukdom, när jag inte orkade med livet. Läste läkarböcker för att hitta symtom. Särskilt blodsjukdomar.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1237864 av Rhododendron
Svar från Rhododendron i ämnet Hur känner ni?

Nissegossen skrev: Den som har intentionen att ta bort sig själv, gör det själv. Inte svårt kan göra det när som jag vill, är dock inte där. Själva vetskapen ger på sitt sätt att jag kan göra det när jag vill ger en slags trygghet, när jag vill, bara somnar in, inget drastiskt ingen som märker det Dödssäkert 100%

Har vad jag behöver till det, behöver ingen resa till Holland

Vad har du för metod? Själv har jag provat med en överdos, lamt. Fungerade inte. Jag tycker det är svårt. Om jag ska hänga mig behöver jag ett rep. Kan inte gå och köpa ett rep utan att de fattar misstanke!

wasp skrev: Hade då inte tänkt kasta in hatten än! Medicinsk etik tillåter inte dödshjälp. Läkare och sköterskor ska rädda liv, inte släcka dem.

Dödshjälp ger man för att det är nödvändigt. Ibland är det det.
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 månad sedan #1237892 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Hur känner ni?
Jag ville inte dö än. Men är inte rädd för döden, bara att jag inte är färdig här än. Är dock rädd att dö på ett smärtsamt sätt.