Någon mer som känner sig homicidal?

Mer
4 år 1 månad sedan #1237934 av Cosmos
Om det hade funnits ett vapen i mitt föräldrarhem skulle jag ha blåst av skallen på min far. Det är dagens sanning.
Mer
4 år 1 månad sedan #1237936 av Geta
Har tänkt på det efteråt. Tänk om pappa hade blivit knäpp och skjutit oss i familjen. Sånt händer.
Mer
4 år 1 månad sedan #1237957 av Amandara
Min farsa hade en AK5a när han var med i hemvärnet. Bambambambam....
Mer
4 år 1 månad sedan #1238182 av Richard
Jag skrev en gång på Viska att jag ville mörda, då kom polisen...
Mer
4 år 1 månad sedan #1238187 av Nissegossen

Richard skrev: Jag skrev en gång på Viska att jag ville mörda, då kom polisen...


Vad gäller dig är det inte konstigt, nej, jag låg inte bakom, men du har antagligen en markör på dig som automatiskt kör vissa kodord däribland nog mörda och i.o.m. dyker din mening upp på en skärm någonstans, någon tar en mick, ta in honom.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 månad sedan #1238229 av IngeF

Nissegossen skrev: IngeF,

När min far dog, såldes hans hagelgevär, det stod i hans garderob, patronerna var i en ask på hyllan, har ju stått med mynningen mot ansiktet hanen spänd. En stöt i golvet och mitt huvud över hela hallen. Jag insåg att min mor skulle se det allra först, det stoppade mig.

Efter att han dog ville jag inte se vapnet

Skytevåpen er blant det sikreste, men det blir et søl. Å skjære ned dem som har hengt seg er ikke stort bedre for dem som finner deg. Dignitas er best. De ordner alle ubehagelige formalia. Det koster litt, men jeg har jo ingen arving.