Fick ett enda återfall!

Mer
3 år 9 månader sedan #1264506 av Skellington

Pimed skrev:

Geta skrev: Det var likadant med Alternativ- han föraktade oss andra på Viska men var absolut tvungen att vara här.


Vilka oss? Det är bara du som tjafsar! Jag föraktar ingen inte ens dig. Du har lite för höga tankar om dig själv. Du betyder ingenting för mig varför skulle jag föraktar dig? Fastän du vill starta bråka. När vi fick en andra chans på viska och du ska förstöra.

Ta det lugnt Pimed.
Mer
3 år 9 månader sedan #1264508 av Skellington
Att bara texta är också spamming. Geta, du spammar med din text. Fast det förstår du väl. Var inte orolig.
Mer
3 år 9 månader sedan #1264509 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fick ett enda återfall!
Men när jag skriver på Viska, liknar det väl inte en robot. Så enahanda kan det inte vara. När medlemmen på Viska postade youtube-filmer flera per minut uppfattade webbhotellet att det var en spamrobot.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1264512 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Fick ett enda återfall!
Raderat
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 9 månader sedan #1264513 av Skellington
Ge dig, vem är ens personen? Är den här? Är det den sk alternativ? Måste du vara orolig när du inte behöver? Är det din schizofreni?
Mer
3 år 9 månader sedan #1264517 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fick ett enda återfall!
Ska du nu också börja Skellington! Den personen är ett avslutat kapitel. Det var inte Alternativ. Ska du håna mig för att jag har diagnosen schizofreni. Jag är orolig för att Viska ska läggas ner i höst.