Ett rop på hjälp!!!

Mer
9 år 3 månader sedan #713525 av Ready
Svar från Ready i ämnet Ett rop på hjälp!!!
Jag hade boendestöd en kort tid. Jag hade hoppats på en snygg tjej. Det jag fick var ingen snygg tjej. Det gjorde att jag kom till insikt om att snygga tjejer jobbar helt enkelt inte som boendestöd.
Mer
9 år 3 månader sedan #713530 av Richard
Svar från Richard i ämnet Ett rop på hjälp!!!

Jocke skrev: Hur fan överlevde du? det lät väldigt mycket! Du var väldigt tjurig säger du? Nä, du hade nog bara tur? Du lever ta me fan farligt!

Nja, jag satt på dass o tog upp en skalpell ur badrumsskåpet o började skära upp hjässan, blödde väl en halvliter där. Sen gick jag runt med papper som jag fick byta var 5:e minut. Jag stod o rökte under fläkten, där gick väl en halvliter till. Sen ville jag kolla klart på Arkiv-X, o satt där o blödde. Sen ringde jag ambulansen o sa att jag går ner o sätter mig på gatan. Flera personer kom fram till mig o en bilist gav mig en kompress, eftersom jag var helt nerblodad.

Fick åka till Helsingborg för att sy ihop huvudet. De ville att jag skulle stanna, men det ville inte jag. Sa att de får tvångsinta mig i så fall. Men fick en sjuktaxi hem till Ängelholm. Gick ca 20 m från taxin som hade hunnit köra iväg, då jag kollapsade på trottoaren. Blev liggande i 5-10 minuter, men det var mitt i natten, så ingen passerade.

Men så småningom lyckades jag ta mig upp i min lägenhet, som såg ut som ett slakthus, blod precis överallt... Hade fått en tid hos en psyk-sköterska dagen efter, men kunde inte ta mig till sjukhuset då jag blev rejält yr på morgonen när jag gick till macken för att köpa en baguette. Men ringde o sa att jag var ok.

Det var dels pga. att jag var pressad av polisen sen några veckor sen, samt vanlig alkohol-fylla.
Mer
9 år 3 månader sedan #713691 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Ett rop på hjälp!!!

Ready skrev: Hur många procent sjukersättning har du?


75% har jag men jag söker jobb upp till 50% för jag har förhoppning om att jag fixar det.

Anchored in Christ ✟

Mer
9 år 3 månader sedan #713692 av Ready
Svar från Ready i ämnet Ett rop på hjälp!!!
zoidar,

Har du ett jobb, eller lever du på 75% ersättning allena?
Mer
9 år 3 månader sedan #713693 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Ett rop på hjälp!!!
Jag lever på 75% sjukersättning... Har inget jobb än

Anchored in Christ ✟

Mer
9 år 3 månader sedan #713694 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Ett rop på hjälp!!!
-