Det här förslaget fick jag av mitt boendestöd

Mer
13 år 7 månader sedan #336221 av kvinnan
Alternativ,

jag tror oxå på att man i möjligaste mån ska umgås med friska personer, kanske du kan arbetsträna, vara på ett sånt ställe :D
Mer
13 år 7 månader sedan #336244 av Nissegossen
:lol: Lorelei, var någonstans? I gamla studieverksamheten eller i lokalerna där biblioteket var?
Jag är nyfiken på stället, vi skulle bägge kunna gå dit? :rolleyes:


Ämne; Studiebesök! :mrgreen:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 7 månader sedan #336252 av Lorelei
Inte en susning faktiskt

Blev det studentlägenheter av kära Lillhagen?

Mysig 1:a finnes med gallerutsikt och toalett i korridoren. För din och dina grannars säkerhet är alla dörrar låsta och larm är installerat på varje våning. Gott om promenadytor likaså. Hiss finnes såklart. Av miljöhänsyn är all inventarie gjord av återvinningsbarplast, så du behöver inte vara rädd för att t.ex spegeln ska ramla ned och gå sönder. Färgerna är väl avpassade i snyggt retro vitt. Bra kollektivtrafik-anslutningar. På nära avstånd finns oxå den sevärda och frekvent besökta fångvårdsanstalten Skogome som erbjuder många faciliteter.
Inflyttning omgående.
Högstbjudande.

Brf Lillhagen

Mer
13 år 7 månader sedan #336270 av Geta
Jag undrar om det är så lyckat att blanda personer med skilda
diagnoser. Jag har varit med om det i en kyrka och det blev kaos.
Mer
13 år 7 månader sedan #336286 av Libellule
Men Geta, tror du verkligen att det beror på de olika diagnoserna? Jag menar, psykiskt sjuka är ju ändå rätt så spretiga i sina personligheter, även de som har likadan diagnos.

Kan inte kaoset ha berott på något annat? Dålig planering, t.ex.?
Mer
13 år 7 månader sedan #336291 av Geta
Jo, diakonissan samlade en salig blandning av psykiskt sjuka
och missbrukare och sedan smet hon ut från verksamheten så
fort hon kunde.