Bra att tänka på om man döms till rättspsykiatrisk vård ?

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
13 år 3 månader sedan #372334 av
Framför gärna till personen bakom Hispaliv att jag mejlat och söker kontakt, ni som känner personen !
Mer
13 år 3 månader sedan #372409 av Nissegossen

Gäst skrev: Framför gärna till personen bakom Hispaliv att jag mejlat och söker kontakt, ni som känner personen !


Hans bägge föräldrar är också medlemmar på viska, gör ett sök på dem och hans pappa jobbar faktiskt på ett mental, om inte sjukhus, så i alla fall inom psykiatrin som vårdare.

De bor i Göteborg, men kan inte tyvärr, längre deras användarnamn.

Kanske Admin har svaret? Mamman har åtminstone tidigare vad jag tror jobbat som ssk på Lillhagen (De bor alltså i trakterna av Göteborg) vad jag kommer ihåg! Kolla in hans inlägg på på profilen hans och läs hans tidigare inlägg så kanske du finner svaret, vart du skall vända dig för upplysningar!

Kan tyvärr inte ge dig varken uppgifter eller annat som gör att jag kan tala om mera att göra! :rolleyes:

Hans användarnamn på viska är Sankt_sigfrid

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
13 år 3 månader sedan #372421 av
Härmed giva jag tillåtelse/delegering från mig "Anonym-gäst" till Du NG, att gärna berätta för dem om det nu är Stef och Sankt_sigfrid att jag sökt kontakt via mejlen med viktiga frågor som är brådis att få svar på för min egen skull eftersom Du NG verkar känna h*n!

Är väldigt Tacksam för hjälp/råd och tips kring RPV!
Mer
13 år 3 månader sedan #372431 av Nissegossen
Jag har tyvärr idag ingen kontakt med någon av den familjen och jag har själv inga kontaktuppgifter IRL,

Kan kan helt enkelt inte hjälpa dig mera!

Du får söka själv! I värsta fall ring till någon på det ställe han jobbar på, vet inte var och vilket sjukhus och fråga efter Stef.

DU får köpa en gris i en säck och chansa!

[youtube]
[/youtube]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
13 år 3 månader sedan #372435 av
Det heter LRV inte RPV.
Mer
13 år 3 månader sedan #372628 av Admin1
Jag har skickat ett PM nyss till Stef och berättat om att svar på frågor önskas av Sankt_sigfrid. Har givit länken till denna tråd.