Läkarbesök

Mer
12 år 8 månader sedan #423551 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Läkarbesök
Hur har du det ikväll, utomjordingen?
Mer
12 år 8 månader sedan #423554 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Läkarbesök
Kan du Isa-Alise bara skicka ett fotografi på dig hur du ser ut - undrat länge hur du ser ut. Du kan alltid skicka brev via PM-till mig. :hjärta
Mer
12 år 8 månader sedan #423559 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Läkarbesök
Jag vill nog fortsätta att vara anonym här - dessutom går det inte att ladda upp filer i PM. Men jag har fyllt 50 och är blond, ser rätt vanlig ut.
Mer
12 år 8 månader sedan #423562 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Läkarbesök
Ok. Jag respekterar dig för att du vill vara anonym (vem vill inte det). Om du är blond och är 50 år (som du säger) så är du säkert en kvinna som jag bara skulle vilja respektera och vara snäll mot ska du veta. :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta
Mer
12 år 8 månader sedan #423563 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Läkarbesök
Det gick bra hos läkaren hon är underbar vi pratade i två timmar om allt möjligt...Och dessa krypningar och ångest jag får efter att ha tait tabl.på kvällen känns som jag vill ur min kropp.Hon har skrivit ut Akineton till mig för behov..Någon som har provat den här och kan berätta om den är bra???
Mer
12 år 8 månader sedan #423576 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Läkarbesök
Akineton är ett gammalt och välbeprövat läkemedel. För 20 år sedan fick jag en annan sorts biverkningstablett som hette Disipal. Det finns inte längre. Akineton finns kvar, alltså kan man anta att det är bra. Nissegossen har berättat om det här i forumet och han tycker det är mycket bra. Själv har jag inte provat Akineton, men skulle inte tveka att pröva det, för det ger effekt redan inom en timme och man blir inte beroende av det.

Prata inte med hat i munnen!