fler kvinnor bältas i nästan alla ålderskategorier

Mer
11 år 8 månader sedan #514880 av killet
läste i svd eller om det var dn att fler kvinnor bältas i nästan alla ålderskategorier.

Medan fler män tar livet av sig.

Kan det bero på att kvinnor inte är rädda för att blåsan låser sig om de ligger och därför kan ligga och kissa ner sig om de bältas för länge medan det för männen låser sig.

kvinnor är ju som sagt mindre rädda för bältning för att deras kön redan är halvt dött och kan kissa ner sig lättare när de är tillräckligt länge bältade.

Den misstanken får jag eftersom det handlar om kvinnor som skär sig själva och förutom att vaginan är halvt död så skär sig kvinnorna sig själva för att bli mer lika zombie än de redan är med bredare bäckden bältning skära sig själva.
Mer
11 år 8 månader sedan #515247 av Admin1
Att fler kvinnor bältas numera beror nog på att självskador är så vanligt bland unga kvinnor. För att få stopp på självskadande beteende så blir väl bältningen enda utvägen. En del kvinnor med självskadebeteende har också hamnat på rättspsyk, där de fått bära speciella handskar för att inte kunna skada sig själv.
Mer
11 år 8 månader sedan #515248 av björk
jAG Blev bältad när jag gick på en vårdare.... :D :P :P
Mer
11 år 8 månader sedan #515251 av Geta
Jag blev bältad och isolerad för jag skvätte ut vattnet i ett glas. (märk noga att jag inte slog sönder glaset eller kastade det i golvet)
Jag antog att det var vigvatten, som i katolicismen.
Mer
11 år 8 månader sedan #515398 av tryskey

Admin1 skrev: ...En del kvinnor med självskadebeteende har också hamnat på rättspsyk, där de fått bära speciella handskar för att inte kunna skada sig själv.


...Vilket är olagligt, tänkte jag bara lägga till. Alltså, att psykiatrin använder handskar som tvångsmedel.