Nu är jag ute i öppenvården =D

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 5 månader sedan #628888 av
Svar från i ämnet Nu är jag ute i öppenvården =D
det är en som kommer hit varannan vecka och tjatar om att jag ska städa även fast jag inte har stökigt :twisted:
Mer
10 år 5 månader sedan #628902 av Nissegossen
:rotfl Det är därför han kommer dit! Samt att det är därför han klagar på dig. Säg till han, är här stökigt och ostädat, sätt igång och städa då då, för här är varken ostädat eller rörigt!

Samt be han peka på var du inte har städat!

Är han som befälet i lumpen, tar han på sig vita handskar och känner ovanpå skåpen om där är dammigt och nåde den som inte hade gjort jobbet och putsat allting och var de riktigt jävliga tog de ett mynt och det skulle studsa på filten i sängen... :grandpa

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 5 månader sedan #628905 av Geta
Sån är min syster. De få gånger hon är här går hon med ett finger och kollar om jag har dammigt. :ajaj Jag har sagt åt henne att sluta med det. :väggen Förra gången hon var här fick jag beröm för att ugnsluckan var så ren. :klappa
Mer
10 år 5 månader sedan #628906 av Amandara
Jag kan ha det stökigt mellan varven men jag skulle inte vilja ha bst för det...... jag städar alltid till slut och särskilt om någon ska komma och hälsa på så städar jag. Det blir aldrig katastrof men visst skulle jag behöva städa oftare....... Men bst städar väl ändå inte - de ska väl "bara" ge mentalt stöd och komigång energi....????!!!!????
Mer
10 år 5 månader sedan #628915 av Nissegossen
Det heter här, vi städar tillsammans... :angel

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 5 månader sedan #628922 av Amandara
du köpslår med dem....... det skulle jag aldrig lyckas med