öppenvård

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 3 veckor sedan #657025 av
öppenvård skapades av
kom på att jag glömt och berätta hur det gick i förvaltningsrätten i tisdags.. det gick bra. min läkare ansökte om att jag skulle komma ut i öppenvården och det gick igenom :). det är ju inte så stor skillnad mot vad jag hade innan då hade jag 4 veckors permissioner.. men nu blir det så att jag måste träffa läkaren ibland och att jag för börja betala mina mediciner själv. håller på och ska få börja med apodos..

sedan går jag på vårdcentralen och tar antabus 3 dagar i veckan. sedan kommer mobila teamet varje torsdag och boendestödjaren på tisdagar och fredagar. så ända kontakten jag har med psyk nu är att jag går och pratar med psykologen 1 dag i veckan och träffar läkaren ibland :D
Mer
10 år 3 veckor sedan #657040 av krokus
Svar från krokus i ämnet öppenvård
Vad skönt med ett trevligt beslut från förvaltningsrätten!
:tummenupp
Mer
10 år 3 veckor sedan #657077 av Eos
Svar från Eos i ämnet öppenvård
Oj du får en del att stå i. Känns det bra?
Mer
10 år 3 veckor sedan #657088 av islaa
Svar från islaa i ämnet öppenvård
Grattis! Tror du kommer förvalta din frihet bra, nu när du lyckats vara nykter så länge :)
Mer
10 år 3 veckor sedan #657146 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet öppenvård
Toppen! När du får öppenvård så slipper du vårdavgiften på 100 kr per dag, men du får väl nu betala mat, vård och mediciner. Är det något du saknar från avdelningen?
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 3 veckor sedan #657197 av
Svar från i ämnet öppenvård
nej kommer inte sakna någonting, det är så jävla skönt och slippa det där stället. :D