Howdy

Mer
17 år 9 månader sedan #44126 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Howdy
Vilken otur du har haft. Hoppas att du blir utskriven snart. Jag antar att du har permission för tillfället. Får du fortfarande Serdolect eller har du bytt preparat? Du är den enda här som har haft Serdolect.
  • Vargen1
  • Besökare
  • Besökare
17 år 9 månader sedan #44243 av Vargen1
Svar från Vargen1 i ämnet Howdy
Skriver jag som gäst skriver jag i biblioteket på sjukhuset...Har bytt från serdolect till haldol sedan från haldol till cisordinol depot. Men ska förmodligen sluta med all medicinering så fort jag blir utskriven (om jag någonsin blir utskriven vid livet i behåll) :)

Dosen av cisordinol depot är 400mg/1vecka.

Finns de som har det betydligt värre men kan säga att psykvården det är ett empty heads corporation som styr och ställer över patienterna som om de vore hundar i koppel. Ahh haha jag kan inte motstå frestelsen av å se hela skiten brinna i evigheternas evighet

from someone that has a crucified mind which there are no therapy for
  • Vargen1
  • Besökare
  • Besökare
17 år 9 månader sedan #44245 av Vargen1
Svar från Vargen1 i ämnet Howdy
Hej almost distubed, såg inte dig förut så glömde tacka dig. adios poff gone for another dimension
Mer
17 år 9 månader sedan #44268 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Howdy
Ge inte upp hoppet! Du blir nog utskriven snart tror jag. Det är värst vad du bytt mediciner. Vad tycker du om Cisordinol Depot? För nytillkomna kan jag berätta att Vargen varit med på sajten sedan den öppnade. Han tillhör alltså de verkliga veteranerna här.
Mer
17 år 9 månader sedan #44349 av almost distubed
Svar från almost distubed i ämnet Howdy
jag går po cisordinol fick dock för mycket sov nästan dygnet runt fy fan.fast der var rätt behagligt man brydde sig inte om nått.men i lagom doser kan det nog vara bra anser jag
  • Vargen1
  • Besökare
  • Besökare
17 år 9 månader sedan #44592 av Vargen1
Svar från Vargen1 i ämnet Howdy
Cirsordinol depot är en bra medicin, den bästa jag använt hittils...Har även abilify 10mg som tillägg å det är även en bra medicin men effekten är för svag som ensam medicin annars så slipper jag nog på dagspermission på lördag.

Utskrivning kan ta ett halvår till eller bara en månad, bror helt på om jag ska byta avdelning eller inte..byter jag avdelning lämnar jag här säkert till jul -.-