Hur får man böcker, internet och laptop på rättspsyk?

Mer
5 år 2 månader sedan #1125433 av Carmen Al Kebab
Jag är inte på rättspsyk just nu nej.

ispegelland, jag fick ha bälte också kommer jag ihåg.
Mer
5 år 2 månader sedan #1125434 av memphis
jag tror du har planer på att orsaka att du hamnar på rättspsyk bara för att du inte har haft så lätt att få jobb. låter som en väldigt dålig plan. du kommer nog inte att trivas. tror inte du får ha datorsladd eller något annat som kan användas som vapen.
Mer
5 år 2 månader sedan #1125435 av Carmen Al Kebab
Hur ska man annars få böcker in på rättspsyk om det sägs att man får studera där och dessutom finns lärare på plats?
Mer
5 år 2 månader sedan #1125436 av memphis
det finns säkert ett bibliotek på rättspsyk. det brukar alltid finnas på fängelser.
Mer
5 år 2 månader sedan #1125438 av Richard
Böcker måste man väl få ha? De kan knappast användas till nått farligt, kanske dunka en tung bok i huvudet...? En laptop borde man få ha också, men så är det som sagt sladden till den, man får använda batteriet o periodvis låsa in den för att ladda den... Jag fick också lämna ifrån mig mitt bälte, rakhyvel, tändare o t.o.m. skorna när jag var inlagd sist.
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1125442 av Carmen Al Kebab
Ja men hur ska man då beställa speciella böcker och hämta dom? Laptop och internet kan diskuteras men det är inte det jag är ute efter här... Om det är någon som vet med 100% säkerhet så vill jag veta ifrån den personen.

Med hög sannolikhet finns det minst en psykiatriker här.
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Carmen Al Kebab.