Natalie blev utsatt för övergrepp på rättspsyk

Mer
3 år 11 månader sedan #1251991 av memphis
Första gången jag var inlagd var jag rädd för allt, både personal och patienter. Särskilt en i personalen som hade min mammas händer, och en bland patienterna som gick runt och daskade till folk med en handske hon hade. Senast jag var inlagd var jag inte rädd alls för något inne på psyket, jag var rädd för världen utanför psyket. Jag fick en kompis där inne så tiden gick ganska fort.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251993 av Geta
Ja visst är det skönt att bli inlåst på psyket, när man känner sig förföljd utanför.
Mer
3 år 11 månader sedan #1252006 av Nissegossen
För att få fördelar som inlagd och få en kopp kaffe tidigt när man nyss vaknat och frågat personal om att få en kopp kaffe på morgonen trotts att det är för tidigt så kan en del kalla det för att slicka röv, men de orden är skamliga men att hjälpa personal såsom att ställa sig och ta och diska monster disken i köket som en personal sade när jag stod och diskade du förnekar dig aldrig och byta plastpåsar i hinkarna som användes som papperskorgar ock annat som underlättar för personal ger en fördelar och de fattar tycke, för vad man gör

Allmänna råd och Tryskie som inte varit på viska.se på åratal och är en tidig viska medlem höll med mig om det. Hon låg inlagd länge men är nu vad jag vet inte inlagd på många år och är troligen friskförklarad hon borde veta vad hon talar om

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan #1252010 av Geta
Tryskey räknas som fullt åter hämtad och jobbar inom psykiatrin. Är osäker på vad hon hade för diagnos.
Mer
3 år 11 månader sedan #1252013 av Nissegossen
Hon är väl pensionär då hon väl är i vår ålder?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan #1252016 av Geta
Nej, tvivlar på att Tryskey är i vår ålder. För bara något år sedan såg jag på nätet att hon är i full gång och jobbar.