Skriv din berättelse.

Mer
19 år 3 månader sedan #7953 av Naween
Jag håller på och skriver ett projektarbete på 100p på gymnasiet.
Jag skriver om schizofreni,bla om symtom orsaker, histora och olika behandlingar. Men i mitt arbete så skulle jag vilja ha ett kapitel där någon med diagonsen schizofreni skriver sin berättelse om hur det är att leva med. Eller så bestämmer du själv vad du vill berätta. Självklart får du vara anonym och allt kan skötas över e-mail. Om du är intresseradoch vill ha mer information så skiva ett e-mail till mig (<!-- e --><a href="mailto:karolinad_nh@hotmail.com]karolinad_nh@hotmail.com[/url]<!-- e -->) eller ta kontakt med mig över msn (<!-- e --><a href="mailto:hija_de_la_noche@hotmail.com]hija_de_la_noche@hotmail.com[/url]<!-- e -->)
Mer
19 år 3 månader sedan #7954 av maskrosman
Svar från maskrosman i ämnet Skriv din berättelse.
Vet inte om det hjälper dig, men ta en titt i något av de senaste numrena av tidskriften Ordfront, finns på biblioteket. Där finns en intressant intervju med en kvinna som arbetat i många år med schizofreni-sjuka, både privat och inom psykiatrin, och faktiskt gjort det med framgång.

mvh
maskis
Mer
19 år 3 månader sedan #7958 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Skriv din berättelse.
Hej Naween! Du kan ta denna som står bland mina inlägg.

<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=1&am...ic.php?f=1&t=896 [/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum