Vill Du bidra med din personliga upplevelse av schizofreni?

Mer
15 år 1 månad sedan #190628 av Abzu
Ja det är jag som är Helene i Inre Rum-projektet,känner mig som en kändis nu! haha

Nissegossen är bra som ställer upp!
Behöver ni fler kan jag också ställa upp!

Man får ta på mig på : <!-- e --><a href="mailto:kontrolleradgalenskap@live.se]kontrolleradgalenskap@live.se[/url]<!-- e -->


Till Nissegossen!
Det var Linda We (med det svårstavade efternamnet) som var hos dig, för det har hon sagt :)
Mer
15 år 1 månad sedan #190635 av Nissegossen
Tack för att du kom in så snabbt! Kanske de båda studeranden kan vara ambitiösa och intervjua dig också, samt att de får personlig erfarenhet av inre rum, detta är ju reklam för inre rum, och att du kan lägga ett gott ord hos Linda.

För Linda har inte hört av sig till mig, så jag undrar nu om hur det har gått med intervjun. Alltså att hon kunde samarbeta med Nadia och Marijana med den intervjun som hon gjorde om mig och att de i sin tur hjälpte henne att få materialet i redigerat skick. Där givetvis att det material som hon har får hon ju välja ut själv, men jag tror att där finns ett antal godbitar bort redigerade samt att det kan finnas sådant som ni alla kan dela.

Absolut att ni skall intervjua mig också, men en hel del utav det jag har sagt tidigare kommer ju att vara likadant i de olika intervjuerna...
Det var bara ett förslag.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 1 månad sedan #190649 av Abzu
Nisse, ja har dom tid att prata med oss båda, så tror jag nog att det skulle vara givande för dem, du och jag har ju lite olika erfarenheter.

Linda har fullt upp vet jag, men du är inte bortglömd så att säga! :)
  • Nanna3
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 1 månad sedan #192117 av Nanna3
Hej igen Abzu!

Vi träffar dig gärna för intervju! Är du fortfarande intresserad av att delta? Hör gärna av dig! :)

Hälsningar Marijana och Nadia!