Att leva med Schizofreni

  • Minnow
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 5 månader sedan #26876 av Minnow
Att leva med Schizofreni skapades av Minnow
Jag håller på med ett skolprojekt där jag ska skriva om hur det är att leva med schizofreni.
Bara undrar om någon vill berätta, eftersom jag inte lider av det själv.
Tack för mej.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 5 månader sedan #26878 av
Svar från i ämnet Att leva med Schizofreni
Det är en stor utmaning att leva med schizofreni!
Mer
18 år 5 månader sedan #26890 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Att leva med Schizofreni
Är du relativt bra på engelska så kan du kanske få lite info av att läsa min blogg, där jag skriver om mitt liv med sjukdomen.

thagoi.blogspot.com
Mer
18 år 5 månader sedan #26904 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Att leva med Schizofreni
Det finns en pdf-bok på nätet, som heter "Vår son har schizofreni". I den boken berättar olika familjer hur det är att drabbas av schizofreni. Viktigt att veta är att schizofrenin varierar mycket från person till person. Sjukdomssymptomen är värst vid insjuknandet, men sedan brukar det lindras med tiden.
sweden.lundbeck.com/Sweden/allma ... efault.asp
Mer
18 år 5 månader sedan #26914 av Nissegossen
Hej Minnow! Jag hjälpte i våras en tjej med ett skolprojekt. Hon fick MVG i betyget.

Skickar över några länkar till dig på sådant som jag skrivit som publicerats tidigare i forumet. Du kan antingen gå till mina meddelanden och skriva till mig eller till min hotmail adress som är:
<!-- e --><a href="mailto:nissegossen100@hotmail.com]nissegossen100@hotmail.com[/url]<!-- e -->
Du kan där komma med frågor i ett formulär som du skriver, eller också kan jag skicka över material från förr som jag skrivit till din e-post.
Hoppas det går bra för dig. Det finns mycket att botanisera på viska i tidigare material.

<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?p=5915...pic.php?p=5915#p5915 [/url]<!-- l -->

<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=1&am...ic.php?f=1&t=880 [/url]<!-- l -->

<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=1&am...ic.php?f=1&t=896 [/url]<!-- l -->

<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=1&am...ic.php?f=1&t=860 [/url]<!-- l -->

<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=1&am...ic.php?f=1&t=830 [/url]<!-- l -->

Det är två samma på föregående, men titta lite längre ned på sidan så hittar du jultomten.

<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=1&am...ic.php?f=1&t=907 [/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum