intervjupersoner sökes

Mer
11 år 3 dagar sedan #574826 av elias
Svar från elias i ämnet intervjupersoner sökes
Tack för all er feedback. Skriv ett mejl om ni är intresserade så återkommer jag.
Mer
11 år 3 dagar sedan #574843 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet intervjupersoner sökes
elias, jag tycker att du inte alls har fått respons! Stockholmare, Skäms på er! Ge grabben något matnyttigt och ställ upp på intervjun för att grabben behöver er hjälp!

Skriv i tråden annars tror jag att ni är obotliga egoister, för att han behöver er hjälp i sin utbildning! Så ni som bor i Stockholm och nyttjar den här sidan på nätet, gör er plikt även om ni inte får betalt för det.

Istället kan ni bli odödliga genom undersökningen, även om det är sekretess på vem han har intervjuat! :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 3 dagar sedan #574928 av krokus
Svar från krokus i ämnet intervjupersoner sökes
Hm, jag tänkte att Elias kanske kan intervjua via Skype (eller liknande) om inte tillräckligt många från Stockholm kan. Jag har ju inte diagnosen schizofreni och kan därför inte delta i intervjun. Jag har dock ett hum om vilka fördomar som friska människor brukar ha om psykisk ohälsa överlag.
Mer
11 år 3 dagar sedan #574936 av koi
Svar från koi i ämnet intervjupersoner sökes
Jag har brutit isen. Fler kan svara på undersökningen nu. Det var inte farligt och jag blev inte uppäten. ;)
Mer
11 år 3 dagar sedan #574960 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet intervjupersoner sökes
:tummenupp :hjärta

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 2 dagar sedan #574963 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet intervjupersoner sökes
-