Schizofreni

  • Liinda
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #40355 av Liinda
Schizofreni skapades av Liinda
Jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig så att det blir fel men jag är intresserad av ämnet schizofreni. För tillfället så gör jag ett arbete om det och vill gå in på djupet. Det jag önskar mest är kontakt med någon som är drabbad eller varit för att få en verklig inblick i det hela, vill inte bara läsa vad alla läkare och professorer har att säga om sjukdomen. Om någon kan tänka sig att hjälpa mig så svara här så kan vi höras över e-mail.

Mvh Linda
Mer
17 år 11 månader sedan #40357 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Schizofreni
Hej! Välkommen!

Du kan kontakta mig på E-Post <!-- e --><a href="mailto:nissegossen100@hotmail.com]nissegossen100@hotmail.com[/url]<!-- e -->

Jag öppnar helst inte bifogat materiel.

Skicka dina frågor rakt och adekvat, så svarar jag på dem bekymra dig inte, du får svaret efter varje fråga du ställer, så det blir i stort sett användbart för redovisning om du gör det snyggt!

Du kan få texter som jag skrivit, om du skickar din adress skickar jag en radioteaterföreställning där jag varit med och skrivit några av texterna.

Jag gör en skiva till dig, den var på radion i p1 på riksradioteatern för några år sedan.

I mina tidigare inlägg på viska.se alldeles från början har jag lagt in texter, dessa att bara att överföra rakt av så har du material till en mindre avhandling!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 11 månader sedan #40359 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Schizofreni
Den här sidan är ovärdelig. Jag har varit sjuk ett antal år, surfat på internet och gått patientutbildning, men det är här jag lärt mig det mesta om min sjukdom. Jag är hemlig och vill inte låta mig utfrågas, men det är onödigt när Nissegossen delar med sig av sin erfarenhet. Lycka till med ditt arbete.